FENERBAHÇE-GALATASARAY MAÇINA DOĞRU

in #tr7 years ago (edited)

fener.jpg
Türkiyenin şüphesiz en iyi derbisi olan Fenerbahçe-Galatasaray maçı 17 Mart Cumartesi günü saat 19.00 da başlayacak.Belkide son yılların ve Ligin en önemli haftasını yaşayacağız.Bir yanda 18 yıldır Kadıköyde yenilmeyen Fenerbahçe diğer yanda Fatih Terimle çok iyi hava yakalayan Galatasaray.
Fenerbahçe seriyi devam ettirmeye ve şampiyonluktan kopmamaya çalışırken Galatasarayda bun şansızlığı kırma ve şampiyonluk yolunda bir engeli daha aşmak için oynayacak.

Fenerbahçenin defanstaki bireysel hataları fazla yapan oyunculara karşın bu sezon çok formda olan Gomis var.Fenerbahçede Aykut kocamanın Valbuena belirsizliği olacagini sanıyorum bu haftada ilk 11 de tercih etmeyecek.Galatasaray kaybettiği taktirde büyük avantaj kaybedecek ve şampiyonluk yolunda büyük bir yara alacak.Fenerbahçe ise şampiyonluktan kopma noktasına gelecek tabiki ikili averajda çok önemli olacak.

Bu maçtan beklentim çok fazla kırmızı kart çıkmadan seyir zevki yüksek,ismine yakışır bir derbi izlemek.Tahminim 2-1 Fenerbahçenin kazanacağı yönünde ama unutmamak gerekirr ki derbinin favarisi olmaz
Derbi hakkında yorumlarınızı ve maç sonucu tahminlerininizi yazının altına yapabilirsiniz.fikirlerinizi merak ediyorum

Sort:  

1-0 Fenerbahçe alır diye düşünüyorum ama bakalım hayırlısı

seyir zevki olsunda iki takimda dengeli oynamazsa gollu bir mac gececegini dusunuyorum

Fenerbahçeliyimde şimdi tahminde bulunmak çok zor Aykut kocamanın ilk 11 bakmak gerek maçtan önce ona göre birşeyler diyebiliriz şaşırtır inşallah beni :)

Gecen haftaki 11 den farkli 11 beklemiyorum belki mehmet ekici degisikligi olabilir diye dusunuyorum bakalim

2 0 galatasaray alır diyorum ben :))

Fenerin en az 1 gol atacagini tahmin ediyorum seyirci baskisi buna zorlayacaktir eksik kalmazsa tabi

Fenerbahçe en kötü günlerinde bile Galatasarayı yenmiştir bu 19 senedir böyle devam ediyor adet bozulmaz diyorum :)

Fenerbahceli olarak dilegim o yonde:)

Yorum yapmaya gerek yok aslanlar Şüphesiz kanaryayı ezer

Bundene 20 yila cikmaz diyorsun:)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68425.65
ETH 2646.01
USDT 1.00
SBD 2.68