You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Türk Topluluğu Üye Listesi

in #tr7 years ago (edited)

Tartışma yaratmak için yazmıyorum ancak hoşuma gitmeyen bir hadise olduğunu madem yeri gelmişken belirtmek isterim. Günler önce discord kanalınızda moderatörünüzün davranışını beğenmediğim için, "burası bir topluluk mu yoksa otoriter yönetilen bir yer mi ?" minvalinde yazı yazdım. hemen mesajım silindi ve atıldım, muhtemelen ban yedim. ben discorda girdiğimde fikirlerimi söyleyemeyeceksem, sorularımı sormayacaksam o zaman bana topluluğumun katkısı nedir ki ? ha diyorsak ki burada sarkastik sorular sormak yasak, bir konu üzerinde eleştirel dil ile fikir belirtmeye karşıyız, o zaman topluluk değil de tr tagının bilgilendirme ve moderasyon discorduyuz demeliyiz diye düşünüyorum. Saygılarımla

Sort:  

Anlık bir olaydan dolayı ve eğer gerçekten haketmediğini düşündüğün halde oradan çıkarıldım diyorsan tekrar iletişime geçerek beni yanlış anladınız diyebilir ve geri dönebilirsiniz.
Ayrıca discord da olmak zorunlu değil ki.
Biz sadece orada birbirimize çok daha hızlı ulaşıyoruz. Ama her zaman herkes aktif olmadığından yine yüzde yüze ulaşamayabiliyoruz.
Ancak böyle bir liste ile herkes e çok daha çabuk bilgi ulaştırabiliriz.
Ve yeni gelenlerinde toplulukta olan insanlara daha hızlı ulaşmalırını sağlayabiliriz. Yani niyet hayır İNŞAALLAH akıbet de hayır.
Teşekkürler yorumun için.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 58607.22
ETH 2616.94
USDT 1.00
SBD 2.43