Viuly - Blockchain tabanlı video paylaşım platformu (Yeni)

in #tr7 years ago (edited)

 Viuly Nedir?

Viuly.io merkezi olmayan bir video paylaşım platformudur.

Viuly kullanıcı topluluğu tarafından geliştirilmiş ve bir araya getirilmiştir.
Nihai hedefi, küresel anlamda en büyük merkezi olmayan video paylaşım platform video piyasasının bildiğimiz şu anki haline yeni bir soluk getirmektir. Viuly, merkezi platformlardan güç alır ve bu gücü olması gereken yere, kullanıcılara geri dağıtır.


  • İçerik üreticileri özel içeriklerini satabilirler.
  • kullanıcılardan bağış toplayabilirler ve aynı zamanda reklam paylaşım programından gelir elde edebilirler.
  • Kullanıcılar ücretsiz video izleyerek ödül kazanırlar.
  • Reklamcılar reklamlarını listeleyebilirler ve içerik üreticilerine ve kullanıcılara doğrudan ödeme yapabilirler. Artık aracı olmayacak.

Detaylı bilgiler bitcointalk'da paylaşılmış BURADA.

Viuly.io'ya giriş için Tıkla.

Sort:  

bu viuly çok karşımızıa çıkmaya başladı benim merak ettiğim şey şu an viu ları nakite dönüştürebiliyorlar mı ?

Bitcointalk'ta detaylar anlatılmış, bende tam incelemedim, inceleyeceğim :)

bi süredir bakıyorum ancak önsatıştan bahsediliyor , onun dışında bir bounty olayı akıyor hala çözemedim :D

Paylaşım için teşekkürler, incelemek lazım.

Rica ederim :)

Icolara dikkat etmek lazım, ben uzak duruyorum sizleri bilmem ama :)

Özellikle belirttim yatırım yapılmasın diye :D

Yılmaz Erdoğan in dediği gibi şeref***** ben düşünmüştüm :)
Yani o meşhur video paylaşım ve kazanç kapısınin yeni alternatifi hemde izleyen de para kazanabilecek.

neden copy paste !

Özet geçtim sadece, detaylar için link bıraktım.

viuly.io ve viuly.com 'un içerikleri yer değiştirseymiş daha iyi olurmuş.

Benzer projelerden flixxo da viuly de telif hakkı meselesi için stratejilerini açıklamamış. Ki şu an j-lo videosu var müzik ana sekmesinde. Bir video sitesi için en kritik şeylerden birisi bu bence.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58776.30
ETH 2576.56
USDT 1.00
SBD 2.44