You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bilgisayardan Bitcoin Madenciliği Mümkün! Üye Olana, 1 mBTC (100.000 Satoshi) Hediye!

in #tr7 years ago

Tavsiye etmiyorum, hem az kazandırıyor hemde bilgisayarı çok yoruyor. Deneme amaçlı indirdim ve üretim yapmadan önce ne kadar kazanabileceğimizi hesaplayan bir uygulama, benim bilgisayarım güçlü olmasına rağmen günde 0.23 dolar kazandıracakmış, o da 24 saat çalıştırırsam, değmez.

Sort:  

olaya 0.23 dolar olarak değil bitcoin olarak bakmak lazım. İnsanlar saatlerce faucet sitelerinde zaman harcıyor satoshi yığabilmek adına peki neden bunca çaba bugünleri için değil yarınları için saatlerini veriyorlar. Bitcoin bugün 15.000 Dolar seviyelerinde belki 1 sene sonra 250.000 dolar olacak işte o zaman bugünden kazandığın mbtcler de çok değerli olacak demektir. Ben Smart seçeneğine alıyorum arkada yavaş yavaş satoshileri biriktiriyor hem bilgisayarım yorulmuyor hem de işimi görüyorum. Bilgisayarda birçok uygulama var çalışıyorlar bu da stabilde çalışsın para kazandırsın bugün çok az yarın çok fazla olabilir değil mi?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58866.42
ETH 2515.85
USDT 1.00
SBD 2.46