İyiyim ben :)

in #tr7 years ago (edited)

Herşeye rağmen ayakta durmak gerekir, hiçbirşey hayatımızı olumsuz etkilememeli, herzaman dirençli ve pes etmeyen olmalıyız.

Image source

Sort:  

ama bu dediğin çok zor be @oliverbix kardeş, bir kere insanın fıtratına ters. keşke dediğin gibi olabilsek :((

Herşeye hazırlıklı olmak gerek

Ben şöyle yapıyorum;sil baştan başlamak gerek bazen hayatı sıfırlamak.

Şebnem ferah :)

Okadar olumsuzluk ve basariya ulasmak olmadimi olmuyor agzinla kuş tutsan olmuyor hayat iste çok zor yasam mucadelesi kazanmak zorundayiz.

Her yokuşun bir inişi vardır derler bekliyoruz :)

Insinler bakalim...

Arkadaş ben bunu niye yazamıyorum.Otomatik çeviriyor.Her neyse Şebnem Ferah ın sil baştan şarkısının nakaratını söyliyecektim.

Seni öldürmeyen şey daha güçlü yapar.

Aynen katılıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63607.88
ETH 2506.13
USDT 1.00
SBD 2.59