Hayvanları korumak, hayvan sevgisi için bir önerim var.

in #tr7 years ago

 Değerli arkadaşlar, bir önerim var, olumlu karşılanırmı bilemiyorum ama buna gerçekten ihtiyacımız var, hayvanların önemini, hayvan sevgisini öğretecek, hayvanlara karşı şiddeti engellemek adına bir tv kanalı açılamaz mı? Hayvanlara zulüm işkence edenleri yayınlamak için bir tv kanalı kurulamaz mı? Maddi durumu iyi olan temiz kalpli insanlar bunu yapabilir. Hayvanseverler olarak birlik olup bu kötü insanlara karşı bir mücadele başlatamazmıyız? Bu konuda fikirlerinizi isterim. 

Not: bu paylaşımı para kazanma amaçlı paylaşmadım! Gören olur ilgilenen olur diye paylaşmak istedim.

Sosyal platformlarda hemen hemen hergün hayvan şiddeti içeren videolar görüyorum, maalesef kahroluyorum çok üzülüyorum, savunmasız hayvanlara karşı yapılan zulümler işkenceler beni hayattan iyice soğutuyor, onlarında canı, duyguları var, bazı kötü kalpli insanlar hayvanların zaafiyetlerinden yararlanıp işkence ediyor, zulüm ediyor, bazıları ise hayvanlara tecavüz ediyor, çok kötü olaylar görüyorum videolarda ve bu beni huzursuz ediyor, dünya benim için anlamını yitiriyor. Umarım bu tür olaylara karşı bir önlem alınır, kanunlar çıkartılır, o kötü insanlar cezalandırılır. Şu an çok kötüyüm bu kadar yazabildim. :'(

Sort:  

hi my friend;
this is just a suggestion ,translate your posts to the english
so that your articles reach a larger number of readers

You are right, thank you a lot. But i shared this post for turkey :(

Bencede bu tür paylaşımlarına çeviri desteği kullansan dostum faydasını görürsün çift dilli yazmanın. Mesajın geniş kitlelere ulaşabilir böylece.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57393.77
ETH 2439.11
USDT 1.00
SBD 2.33