Cointurk Tag'ını (Etiketini) Kullanarak @kusadasi'ndan Oy Kazanın.

in #tr6 years ago (edited)

Öncelikle uyguladığı projeleriyle öne çıkan ve başarılı olan @kusadasi'nı kutluyorum, sayesinde çoğu yeni üyeler olmak üzere projelere katılanlar güzel oylar kazandılar, bir çok yeni üye coin ve blockchain'in ne olduğunu anlayıp kavradılar.

@kusadasi'nın yaptığı bu projelere yeni üyelerin katılmasını şiddetle tavsiye ediyorum. Ben son zamanlardaki projelere katılmadım, sebebide benim yerime yeni bir üyenin oy alıp steemit'e sıcak bakmasıdır. Elbette herkes burada para kazanmak ister ancak bunu düşük bir kitle ile başaramayız, buradaki amacım daha çok üye, daha çok bağlılık,  daha çok birlik ve beraberlik! Para benim için ikinci planda kalmıştır herzaman.

Ben yinede alakasız olsada paylaşımlarımda #cointurk tag'ını kullanıyorum, oy almak için değil, destek olmak için...

Steemit'te ne paylaşırsam paylaşayım #tr tag'ından asla vazgeçmem.

Çünkü Türkiyemizin etiketidir #tr

Ülkemin etiketi herşeyden önce gelir, etiketimiz her ne kadar düşüş yaşasada bu değişmeyecektir. Benimde sizden ufak bir ricam var, sizleri daha iyi takip edebilmemiz ve oy atabilmemiz açısından #tr tag'ını eklemeyi ihmal etmeyin.

Steemit her geçen gün büyümeye ve gelişmeye devam ediyor, aktif olan kullanıcıların hesapları gelişmekte, günde bir defa da olsa steemit'e girin bir bakın neler oluyor, yeni neler var :)

Hepinize teşekkür ediyor ve bol kazançlar diliyorum.

Image Source

Sort:  

#Cointurk projesinden haberi olmayanlar için güzel bir konu olmuş elinize sağlık. Elimden geldiğince tr tagı kullanmaya, tr ve cointurk taglarındaki yazıları oylayıp yorum yazmaya çalışıyorum. Zamanla Türk topluluğunun güzel yerlere geleceğine inancım tam :)

Çok sevindim başarılar :)

Tr tag ile ilgili sözlerine sonuna kadar katılıyorum.

Sağolun :)

Sevgili @kusadasi bu post'uma oy kullanmayın lütfen, yeni ve ihtiyacı olan bir üyemize kullanın. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61375.54
ETH 3383.44
USDT 1.00
SBD 2.49