Bahis'te 1000% kazanma garantisi.

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar, geçenlerde bir arkadaşımın verdiği taktiği sizlere sunmak istedim. O herzaman bu taktiğe oynuyor ve sonunda kazanıyor, hiçte zararda olmuyor...

Öncelikle bu taktiğin şu anda yasal bahis sitelerinde oynanmadığını belirtmek istiyorum, çünkü bu taktik sadece tek maç üzerinden oynanabilir, ve özellikle belirteyim sabırlı olmanız gerekir, bu taktikte kazanmak haftalarınızı hatta aylarınızı bile alabilir. 

  • ilk olarak tek maça oynamamıza izin veren sağlam bir siteye kayıt yapmak gerek.
  • Sonra yatırım yapacağız, örneğin 200 tl yatırın.
  • Şimdi ise bir takım seçeceğiz, maç değil arkadaşlar takım seçiyoruz.
  • Örneğin italya'dan Juventus'u seçtik diyelim.
  • Juventus'un maçına beraberlik oynayacağız, hemde her maçına beraberlik oynayacağız ta ki berabere kalana kadar.
  • ilk maçına 10 tl yatıracağız, bütçenize göre daha az veya fazlada deneyebilirsiniz, 
  • Tahminen en az 3.00 oran veriliyor. Bütçeniz iyiyse daha fazla tutarlardada deneyebilirsiniz.
  • ilk maçımız berabere gelmezse Juventus'un diğer maç zamanı geldiğinde bu defa 20 tl yatıracağız, yani daha önce yatırdığımız 10 tl'nin iki katını.
  • Her son yatırdığımız miktarın iki katını yatıracağız, örnek (10, 20, 40, 80, 160, 320) ve devam. 
  • elbet Juventus bir gün berabere kalacaktır, böylece paranızı katlamış olacaksınız.
  • Sizlere bir tüyo daha vereyim, bu takımı fransa liginden veya italya liginden seçiniz.
  • Bu liglerde beraberlik çok oluyor o sebeple bu ligleri öneriyorum.

NOT: JUVENTUS TAKIMI SADECE BİR ÖRNEKTİ, SEÇİLECEK TAKIM SİZE KALMIŞTIR, FENERBAHÇEYİ, BEŞİKTAŞI, GALATASARAYIDA SEÇEBİLİRSİNİZ TAMAMEN KEYFİNİZE KALMIŞ BİR DURUM BU. :)

Image Source

Hepinize bol kazançlar :)


Sort:  

sistemin adı "Martingale " sistemidir . Tehlikelidir .

Tehlikesi nedir? :)

elbet Juventus bir gün berabere kalacaktır'dan gidelim : kasan nedir ?

Örneğini verdim mesela 200 tl.

*dip not bu sistemle kazanacagın en fazla yatırdıgın paranın yüzde 10 ve ya 15

5 maç kazanamadı ! diyelim :) 200 x 400 x 800 x 1600 x 3200 bunları kurtarman için 6200 basman gerek dimi :) dayanma gücün ? kaçıncıya kadar var martingale de min 3 max 13 olasılık var !

Beraberlik oranları 3.00 olarak hesapla. kesinlikle kardasın.

Yatırım bütçeye göre dedim ama, 200 ile başlarsan elbette yüksek meblağlara kadar yükselebiliyor, ben 10 tl üzerinden örnek verdim, daha az ilede başlanabilir. Ayrıca tavsiye liglerde önerdim. Eleştirin nedir anlam veremedim doğrusu? :)

Kumar'da her zaman KASA Kazanır !

Benim önerdiğim bu taktikle kasa kaybetmek zorunda beyefendi !

200 x 400 x 800 x 1600 x 3200 x 6200 = 12.400 yapıyor,
6200 x 3 = 18.600 yapıyor, yani her türlü son yatırdığınız paranın 3 katını kazanıyorsunuz.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95