You are viewing a single comment's thread from:

RE: Çizgi Roman/Comic Roman #part 4 Mister No

in #tr7 years ago

yorumlarınıza teşekkür ederim de arkadaşlar bütün paylaşımlarıma hep yorum ama beğenen kimse yok. yorum yazılması güzelde beğenilmemesi üzücü

Sort:  

yanlış anladın kardeşim beğenmediğimiz bişey yok sadece zagorun nasıl bir aptal olduğunu anlatmaya çalıştım . bana kalırsa güzel bir konu yakalamışsın sen çok iyisin aşk olsun yani

@hakanyaman ben UPVOİT olarak kast ettim beğenilmeyi. yoksa gelen bütün yorumlarda sağolsunlar hep beğeni varşikayet yok ama üzüldüğüm; yorumda beğenip unu upvoite dökmemek. Bir postu hazırlamam en az 45 dakikamı alıyor zaman ve emek harcıyorum sonuçta.. ama canınınız sağolsun en azından burada olduğumu hissediyorum yorumlarınızla

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63004.21
ETH 2441.89
USDT 1.00
SBD 2.68