@artizm ile bir anım. (Kurgu hikayedir gülmeniz için yazıyorum.)

in #tr6 years ago

Arkadaş Öküz olmak zor tabii : her bir taraftan abi gel koş yetiş diye nice feryat figan. Bir gün Sokakta yürüyorum . Benim bir camiam var sağolsunlar onlarda bana tapınır ama ben pek yüz vermem. İşte o camiaya mensup MECZUP Aç parantez( düşkün-kendi aleminde )kapa parantez. Yapıştı paçama ''kız sidikli bırak paçamı'' diyorum yok.
İlla tutturdu '' Gel Okuz abey'' - '' seni birine götürecem dedi...
dedim nereye? Ve gittk daha doğrusu beni çekiştire çekiştire götürdü.. Ben de kendimi saldım zaten .. '' Ulan yüreğinin götürdüğü yere değil ayaklarını sürüklediği yere git .. '' dedim. Gittim ama bir de ne göreyim:

@ artizm oturuyor bank' ta batan güneşe karşı Ocak ayı soğukluğunda ..İçime bir ürperti düştü... şimdi bu kız martılara simit atmak istese gerçi ortada martı yok ama.. bir sonraki fotograf karesini göremiyom ki... elimi cebime attım ..birden üşüme bastı yanına gittim melaba dedim sessizce. merhaba diyemedim bile
sessizce melabamı anlamış olacakki yüzüme gülümsedi. başkası olsa ağzıma .. sı...

....

cak bir güneş gibi sı..................................................

rıtırdı.. ya neyse.... Onun gülümsemesiyle ben o soğuk havada. İdrar yollarıma giden rehavet ile ÖKÜZlüğümü yaptım....

Sort:  

Eglenceliydi

kardeşim @upvotelife lütfen ne yorum yap ne paylaşımlarım da bişey. Beğenmediğin yetmiyormuş gibi kendi yorumunu benim paylaşımım da paylaşımlarımıda okuma lütfen.

Bu kısa hikayecik olayda baş kahraman olan @artizm nickli arkadaşımın izni alınarak yazılmıştır. Bu sebep ile kendisine çok teşekkür ediyorum.Bu posta gelecek bütün upvoitlerin SBD getirileri de.. @artizm arkadaşımıın bildireceği 25 popülasyonu olan bir yeni arkadaşa transfer edeceğimi ilan ediyorum..

LİNK : SOURCE: REFERENCE. : FROM

my friend of pictures .. @artizm

bu arada şifremide paylaşmışım Allah'tan hemen sildim zaten 26 kişi görmüşte kimse okumamış. oh be

Bak @artizm 27 kişi görmüş biri sen biri ben hade bir de bonus.... Grid kalan 24 kişiye nasıl giydirirsen sen giydir.. ben şu an 35 lik rakı nın dibindeyim alkol etkisi ile bişey demeyeyim sen söyle kelebek etkisi olsun......

Düşündürdü beni bu beğeniler.
gören sayısını gördüğümde küfür olur..
Bize yeter bizim beğenilerimiz.
Bir bakarsın ÖKÜZler insan olurrr.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60870.66
ETH 2917.09
USDT 1.00
SBD 3.62