You are viewing a single comment's thread from:

RE: Borsada Kaybetmemenin Yolları -15

in #tr6 years ago (edited)

Sizinkisi en temiz olanı, tr de insanımızın büyük bir çoğunluğu kolay yoldan para kazanmak derdinde. Üstüne üstlük bunu heyecanla sabırsızca bu yolda paralarını düşünmeden harcıyor. Bi kısmına dur dedirttiysek bana yeterli. Bu arada bende Trabzonluyum discordda kayıtlı iseniz bana ulaşabilir misiniz. Kullanıcı adım discordda da aynı.

Sort:  

inş bi kısmı bırakmıştır. bende kayıtlıyım discorda, benim de kullanıcı adım aynı. sende bana ulaşabilirsin. trabzonun neresinden merak ettim :)

Bulamadım sizi discordda

ben bulayım seni msj atayım

bende seni bulamadım discord tagın nedir benim ki 1593. bu sayıyı arkadaş ekleye yaz beni bulursun

Hiç aynı grubumuz yok sanırım ondan çıkmıyor https://discord.gg/Pq9kbW bu linke katılırsanız ordayım

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56582.63
ETH 2959.73
USDT 1.00
SBD 2.25