İzmir gezisi

in #tr6 years ago

IMG-20171014-WA0003.jpg

Kim bilir kaçıncı gelişim bu İzmir'e... Çocukluktan beri benim ve birçok tanıdığımın dahi yaşamak için bile düşünebileceği bir yer oldu İzmir hep . Ankara'da yaşayıp küçüklüğünü hep İzmir'de yaşayan biri olarak yazıyorum bunları. İzmir insanı çok farklıdır . İzmir'in simgesi olan Saat kulesi ,Urla ,İskele,Alsancak... güzel bir şehirdir İzmir...

izmir-kule-r-141004HH.jpg

Who knows how many times this development İzmir ... Since my childhood and many of my acquaintances can even think of a place to live İzmir always is. I write in Ankara as a person who lives and always lives in İzmir. İzmir people are very different. Clock tower which is the symbol of Izmir, Urla, İskele, Alsancak ... Izmir is a beautiful city ...

Sort:  

İzmir her açıdan güzel bir yer. 😃 Saat kulesini gündüz görmüştüm ama gece ayrı bir güzelmiş.

Türkiye nin her yeri Güzeldir. İzmir'in ayrı bir güzelliği vardır. Kulesi de ayrıca bir başka güzeldir.
Teşekkürler

Aynen öyle size katılıyorum . Ben teşekkür ederim :)

ilk İzmir'e seyahatimde İzmir'in sembolü olan saat kulesini görmek için bulunduğu yere gitmiştim. Diğer şehirlerdeki saat kulelerinin büyüklüğüne gözüm alıştığı içindir belki boyutsal olarak daha küçük gelmişti. fakat bir o kadar da mimari estetiğinin yoğun olduğundan çok hoşuma gitmişti. izmir fuarı da ayrı güzelliği olan bir yer. içinde sanata değer veren kişilerin merkezi konumunda.

İnsanın sevdiği yeri anlatması harika. Elbette İzmir bir başka güzel...
Yazılarınıza ve duygularınızı anlatmaya devam edin lütfen.
Ellerinize sağlık.

Çok teşekkürler

Küratör projemiz @try-market ve @kusadasi tarafından oylanarak devam ediyor :) Her gün 15 yazı seçip aşağı yukarı 1$ civarlarında oy veriyoruz.

#cointurk etiketini kullanarak bizlere destek olabilirsiniz.

Kaliteli bloglar arasına girdiğiniz için sizi tekrardan tebrik ediyorum.

Discord kanalımız

İzmir sizinde bahsettiğiniz gibi Türkiye'de ki çoğu kişinin yaşmak için ilk tercih edeceği bir il.. Biz göçmenlerinde yoğun olarak bulunduğu vazgeçemedikleri bir şehrimiz. boyozuyla , çiğdemi domatıyla kendine has yaşamı olan ayrıcalık bir yer.. Kaleminize sağlık..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45