You are viewing a single comment's thread from:

RE: Başlıksız

in #tr6 years ago (edited)

@damla kullanıcı adını görmenin ben de dahil bir çok steemit kullanıcısını mutlu ettiğine eminim, bu yazı dışında. Sanırım kasım yada aralık 2017 olsa gerek, steemitle ilgili ingilizce içerikleri tararken edindiğim bilgilerin daha anlaşılır bir şekilde ve türkçe olarak paylaşıldığı bir kullanıcı olarak çıktın karşıma. Özverili ve sadece öğretme, bilgiyi paylaşma amacıyla yayınladığın içeriklerin ne kadar emek ve çaba gerektirdiğini kullandığın her cümle hissettiriyordu. Bilgilendirmeleri bir öğretmen edasıyla yapman hep takdirimi kazanmıştır. Hem bilgi aktarıyor hemde yazılarının özenliliğiyle nasıl blog yazılırı öğretin. Bir çok platformda yardım amacıyla moderatör olman ve önemli bir çoğunluğu "ingilizce" bilmeyen bir kullanıcı grubu olan türkiye kullanıcılarına , türkçe içerikler konusunda yardımdan yardıma koşmana teşekkür ediyorum ve takdir ettim. Samimiyetle söylüyorum bu platformda senin kadar , @damla , diğergam çok fazla insan yoktur. Ama işte maalesef ; başarılı , yardımsever ve bilgili insanları kendi aramızda barındırmamak konusunda çok başarılı kültürsel kodlar taşıyoruz. Kullanıcı adına cinsiyetçi yaklaşımları da ayrıca kınamak lazım. Bu platformda, cinsiyetinden münezzeh bir şekilde başarıların ve paylaşımlarınla yer aldığın bi çok proje varken cinsiyet etiketine indirgenmeye çalışılmanı nolur önemseme. Maalesef ataerkil düzenin büyük bir aybı.

Yazılarına tekrar denk gelememe ihtimalinin üzüntüsüyle yazıyorum. Steemit dışında reel bir hayatı da olan @damla ' ya yazıyorum. Tavsiye mahiyetinde olmaksızın ve haddime olmadan söylemek istiyorum; hayat bir çok noktadan çoklu savaşlar vermek zorunda olduğumuz savaş alanı çoğu zaman. İç tutarlılığımızı korumak adına içsel bir savaş , kapitalist dünyada var olmak için dışsal bir savaş ve beden sağlığımızı korumak için ayrı bir savaş vermemizi gerektiren bir varoluş formuyuz. Ve bu savaşlar hiç bir zaman bitmeyecek gibi , ve bizde bu savaşlarda elimizden geldiğince gardımızı indirmicez.

İçinde bulunduğun sürecin zorluğunu burda bulunmadığın zaman zarfının uzunluğu oldukça açıklıyor. Umarım kısa bir sürede, sağlık mebzu bahsin seni iyi hissettirecek bir duruma evrilir. Gönül isterki steemit platformun da her daim görelim seni, ama vermiş olduğun karar her ne ise seni keyifle takip eden biri olan bana, seni desteklemek ve saygı duymak düşer.

Hayatın beklentilerini karşılaması dileğiyle...

Saygı ve şükranlarımla

@octobre

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58000.61
ETH 3105.20
USDT 1.00
SBD 2.42