Loop'ta Ne Var? - Elsiane , Vaporous

in #tr5 years ago (edited)

Merhaba sevgili Steemian dostlarım,

Yine bir an, tüm geçmiş an lar kadar olağan ve tüm gelecek an lar kadar kıymetli.

Müzik eşliğinde okumanızı sağlayacak ilgili link en aşaģıda, scroll down pls!

balkon.images.jpeg.jpg

Kardeşi olan her insan kardeşiyle/ kardeşleriyle , tamamen onlara özel olan bir alt kültür oluşturmuştur muhakkak. Bende de öyle bir alt kültürün tatlı anısı kendi döngüsünü tamamladı bu gece. Döngünün başlangıcı bundan uzanamayacağım kadar uzakta bir tarihte, yine yeni bir göç hikayesine atılacağım bir döneme dayanıyor. Ablamla aramızda gizli bir anlaşmanın cümlesi oluşmuştu, ebeveyinlere karşı gizli yapılan sigara içme eylemi için. Birimiz sigara içmek istediği zaman Hadi iki dal sohbet edelim der ve balkona geçilip , azaldıkça ömrümüzden çalan sigara eşliğinde birbirimizin gündelik halet-i ruhiye sinden haberdar olurduk, duman gölgesindeki sohbetlerle.

pinterest.images.jpeg.jpg

Yine memlekettimden uzak bir yere uzun bir süre yaşamaya giceğim bir gündü. Kendimce bir yol hikayesi ve kendimce bir göç. Aynı cümle ve balkon. En sevdiğim sigaradan almıştım yanıma, djarum black, karanfilli.

3 tane ver bana dedi ablam, ben sormadan sebebini açıkladı. İkisini sen dönünce içeriz demişti.

Hayat, yaşamam gerekenleri eksiksiz yaşatmış ve evime ,memleketime geri getirmişti nihayetinde. Ama ahti verilmiş iki dal sohbetimiz spesifik sigaralarıyla kendini gerçekleştirmemişti, henüz. Bir şekilde unutulmuş, farklı gündemlerle sönükleşmişti.
Hatırlıyorum, o zamanlarıma en çok eşlik eden seslerden biri Kanada'dan Elsiane'di. Dönemsel olarak kendilerini hatırlatır, bir döngüde günlük ritmime dahil olur sesleriyle ve bir sonraki hatırlamaya kadar kendilerini unutturur bu güzelim down tempo , elektoronik müzik grubu.

Screenshot_20190323-030145_Spotify.jpg

Ne kadar unutulsa da, ara ara, 2013'te canlı izlediğim performanslarından beridir soyut varlığımın manevi seslerinden biri olmuştur.

İlginçtir, yine beni kapıda bekleyen bir yol hikayesi ve göçün olduğu bir dönemde Loop'um da Elsiane varken , ablam elinde 2 dal djarum black'la , hatırlıyor musun? dedi.

Yine , yıldızlara karşı dans ederek savrulan duman eşliğinde hayata karşı beylik laflarımızı fısıldadık geceye, yine zamandan ve özlemden söz ettik, yeni umutlar, hayaller ve eskimek nedir bilmeyen hasret...

İşte böyle bir gecemin peri seside Elsiane , Vaporous
halinde hissettirdi kendini.

Buyrun; benim için şahsi bir sır olan , hakkeden kulaklar için duymaya , dilemeye değer bir sesle Elsiane.

Esenlikler .... (rica ederim)

@octobre

Not: image source: 1 , 2 ; pinterest
3 ; spotify, screenshot by me

Sort:  

Ablamla aramızda gizli bir anlaşmanın cümlesi oluşmuştu, ebeveyinlere karşı gizli yapılan sigara içme eylemi için. Birimiz sigara içmek istediği zaman Hadi iki dal sohbet edelim der ve balkona geçilip , azaldıkça ömrümüzden çalan sigara eşliğinde birbirimizin gündelik halet-i ruhiye sinden haberdar olurduk, duman gölgesindeki sohbetlerle.

insan geçmişe gidince ne çok anı geliyor aklına değil mi😊

Bugün okuduğum en güzel yazıydı . Şarkıyı da çok beğendim, emeğinize sağlık keyifle okudum 😊

Hocam nacizane bir öneride bulunmak istiyorum. Printest şeklinde alınan resmin hangi hesaptan alındığını belirtirseniz yazınızı küratör kanallarında öneride bulunabilirim. Steemitte resim kaynaklarının net olarak belirtilmesi ileride telif sorunu yaşamamıza engel olur. Bir de steemit tagını steemit ile ilgili anlattığınız yazılara ekleyebilirsiniz bu şekilde tag spam a giriyor. Umarım yanlış anlaşılmam.

Öyle anlar var ki, seneleri sığdırır içine. Öyle anılar var ki seneleri anlamlı kılar.

İçeriği de şarkıyı da beğenmeniz beni mutlu etti sevgili @baycan . Türkçe içerikler ve içerik üreticiler için sergilediğiniz özverinin farkındayım. Steemit, sürekli bir şeylerin öğrenildiği ( en azından benim için) bir yer. Değerlendirme ve önerilerinizi göz önünde tutup gerekli düzenlemeleri yapıcam. Teşekkürler tekrardan...

Mükemmel bir altım olmuş okurken kendim içinde zannettim 😊 emeğine sağlık abim.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16