Sort:  

solid eğitim serisine de başlıyacağım ama bu bittikten sonra ounda eğitimini aldım şükür :) :) En iyisi 3dsMax tavsiyemdir çok gerçekçi parçalar makineler çizebilirsin :)

evet çok iyi ama onlarıda kullanabilmek için yetenek ve keyif lazım

hayır yetenek ve keyifle alakası yok çalışma ve azim olması lazım zaten autocad veya solidden zevk alıyorsan onu ögrenirken ve yaparken daha büyük keyif alacaksın inan bana çünkü onda yapamıyacagın birşey yok :D

Keyiften kastı yaptığın işi seveceksin Seveceksinki dikkatini vereceksin yeni parçalar üretmesini bilakis icat etme gibi içinde mutluluk var ise daha iyi çalışmalar ortaya çıkartabilirsiniz.

anladım öyle demek istediğinizi ama 3ds Max ile sadece makine parçaları değil anime karekterleri eşyalar yani akla gelebilecek her türlü çizim yapılabilir. O yüzden demiştim yani autocad seven birisi eğer çalışma ve azimle çok iyi yerlere gelebilir demek istemiştim. Tabiki de sizin dediğinizde dogru önce işi sevmek lazım sonra çalışma ve azim gerekli :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61814.34
ETH 2979.06
USDT 1.00
SBD 2.48