İnsanlar mı Hayvanlar mı

in #tr6 years ago (edited)

image soruce
image soruce

Bugün ailem ve bir kaç tanıdığımız ile piknik gibi bir şey yapalım dedik ve topladık eşyalarımızı piknik alanına gittik. Her şey yolunda giderken biraz dolaşıp resim çekeyim dedim ve bir adet kuş yuvası gördüm resmini çektim. İmrenerek "ne kadar güzel Allah neler yaratıyor dedim"
77.jpg

Neyse biraz daha yürüdüm ve o acı kareyi gördüm. Bir insan gerçi insan demeye bin şahit lazım ama canlı bir ağacın dibinde ateş yakarak ağacın bir kısmını da yakmış. Yav bir o yuvaya bakıyorum bir o yanan ağaca acaba içimden diyorum bu yuvayı yapan mı beyinsiz iç güdüleri ile hareket ediyor yoksa bu ağacı yakan mahlukat mı?

7.jpg
Bre insan ateş yakacak o kadar yer varken neden gölgesine sığınıp keyif yaptığın ağacı yakarsın?
Neden o canlı olan bir bitki(ağaçtan bahsediyorum) sana ne yaptı gölge vermekten başka?
Ağacın günahı nedir?

Sort:  

Bunu yapan ağaç tan bile daha odun biri olmalı.

Posted using Partiko Android

Arkadaş kimsede çıkıp ya arkadaş yapma etme dememiş

Posted using Partiko iOS

Postunuz @bot-az ve ona katılan 153 curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Merhaba.
Yazınız @edebiyat değerlendirmesi ile @trliste ve @tryardim tarafından oylanmıştır.
Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79