Steemit'e Gelmesi Gereken Yetenekler / Nuri Çetin

in #tr6 years ago
Yeni bir seriye başlıyorum, bu başlık ile birlikte bir sürü #steemit 'te olmasını dilediğim yetenek hakkında yazmaya çalışacağım ve kendilerine de çeşitli sosyal mecralar aracılığıyla ulaşayım istiyorum. Biraz yetenek övelim hadi :))

Nuri Çetin

Uzun uzadıya yazmamaya çalışacağım yazacak çok şey var ama. Hatta #steemit tarihimin en uzun yazısını yazmak zorunda kalabilirim, her paragrafta bir tur durup yeter ulan diyeceğim kendime :) Bir gün bu mecrada belki de kendisi bunları bize daha doğru anlatır ve burada da bir proje başlatır. Ben Rabarba ile tanıdım, bu da benim ayıbım :S oradan duyduklarımı biraz internette araştırdım ve bulduklarımı elimden geldiğince sıralamaya çalıştım. Bu fikir bir süredir aklımda var aslında hatta kendisinin doğum gününde (24 Temmuz) yazmayı planlamıştım ama malum hayat koşuşturmacası olmadı yetiştiremedim :S

Bir de sizlerde olmasını istediğiniz yetenekleri mutlaka yazılarla paylaşın ve burada olmalarını sağlayalım. Buna bir de tag bulmak icab eder :)

#cometosteemit

Uzatmıyorum :)


nuricetin.jpg
Kaynak

### Apartman Sohbetleri

Rabarba'nın randımanlı konuğu :) Kendisi ile ilk bu videoyu izlemenizi salık veririm :) Bir sonraki turda kim hakkında yazacağımı da ilan etmiş olayım :)

Nuri Çetin, 1982’de Edirne’de doğdu. İstanbul Üniversitesi İktisat Bölümünü bitirdi. Penguen, Kemik, Lombak, Fermuar Leman ve L-Manyak dergilerinde çalıştı.

Yumurtalar diyeyim :) Köşe vuruşu diyeyim :)

Gevşek

Adına bir karikatür kitabı var. Bulabilirseniz deneyin :)
CAoP3dcWgAAw2uQ.jpg
Kaynak

Mukavva

İsminde bir youtube projesi vardı, işte bir örneği aşağıda :) Ben seviyorum böyle işleri :) Ama bıraktı maalesef, şimdi instagram üzerinde bir projesi var o da çok güzel.

Beyaz Yakalı Fatih

Instagram Hesabı - Nuri.Cetin

Voltranı Oluşturamayanlar

Şimdiden hoşgeldin diyeyim Nuri Çetin :)

Tüm Rabarba ekibine selam olsun :) Sağ baştan sol başa size tanıtacağım. Şu an Virgin Radyo'da akşam kuşağındalar. 18:00 - 20:00 dinleyin dinletin. Şu sıralar Serkan Yılmaz kendisini özletiyor ama ona da değineceğiz :) Sonra da sıra Modern Sabahlar 'a gelecek :))) Onur ödülü içinde Metehan Mertçakır 'a atlarız, ne dersiniz ?

Rock FM dan dan dannnnnnnnnnnnnn :))))

Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz

Sort:  

Presentation of a very talented cartoonist :)

çok teşekkür ederim bayım ben burada yeni ve ben de biraz

It's quite unfortunate that I don't understand your language but the picture expression shows that it must be an interesting post!! I love your post. @Obulunmaz

Thanks a lot :) I will repeat the text in English

a very talented cartoonist :)

i wanna know what is this?

Turkish Cartoonist and also radio programmer :) I will definitely share an english presentation post

Great post please follow me and vote my posts

You got a 20.30% upvote from @upme thanks to @obulunmaz! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

This post has received a 15.08 % upvote from @booster thanks to: @obulunmaz.

A post structured in a way that leads us to see and admire the art greetings and my respects my support with my vote

Thanks alot :) I am proud

You got a 3.20% upvote from @postpromoter courtesy of @obulunmaz!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58981.78
ETH 2669.36
USDT 1.00
SBD 2.44