Sen Gül ki Rengarenk Güneş Açsın

in #tr6 years ago (edited)

Işıltısı, kokusu, tazeliği, beyazı, pembesi, mavisi yaşadığımız her anın özel olduğunu bilerek, bu özel anlara sürekli tebessüm ederek sarılmamız gerektiğini hatırlatan bahar artık geldi.

Sadece kaçırmamak lazım.. her fırsatı en iyi şekilde değerlendirmeli.. gerekiyorsa yeniden başlamalı.. bir daha denemeli.. asla vazgeçmemeli..

Oğlum, eşim ve ben tabii ki bu fırsatı kaçıramazdık, Maltepe sahilde yeşilin, güneşin, denizin ve birbirimizin keyfini çıkardık. Çimlerde yuvarlandık, güneşin sıcaklığını geçen kışın ardından tekrar tenimizde hissettik, dalgaları izleyip, deniz kokusunu içimize çektik. Yeniden doğmuş gibi hissetmek bu olsa gerek, nevruz da bu demek değil mi zaten ?
Yaza hazırlık turları demekti bizim için.. şimdiden heyecanı içimi kapladı..

Aslında bizim baharımız, umudumuz çoktan geldi.. tam da hayatımızın ortasına yerleşti.. biz de bahar etkisi yarattığı kesin..

Zaman dursun ..
Umut olsun ..
Mutluluk dolsun ..
Diledim sadece ..

Ağaçların tepelerine ..
Gökyüzüne ..
Gülümseyen güneşe ..
Bak istedim sadece..

Şükür sebebim .. en sevdiğim !
Bil istedim sadece ..

haftasonuevlat.jpeg

Maltepe Sahil ..
17 Mart 2018 Cumartesi ..
Zamanın durduğu bir an ..
Eşim, Oğlum ve Ben ..

Sort:  

teşekkürler harika şiir ve katılımınız için. allah bağışlasın çocuğunuz da çok sevimli. maşallah.) bu arada sizden ricam yarışma kuralları gereği yazının içeriğini en az 250 kelime olacak şekilde birazcık daha geliştirmeniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63896.48
ETH 3315.00
USDT 1.00
SBD 3.92