You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🎙Neler Dinliyorum? # Meshuggah #🎙

in #tr6 years ago

Açık söyleyeyim bana sert geldi :S Ben daha melodik bulduğum Dream Theater ya da nasıl tanımlasam bilemedim "alevli diyelim" bulduğum Panthera tercih ederim. Yine de yazının bütününü okuyup, tüm videoları kesintisiz izledim.

Sort:  

iki efsane grup dream theatre ve pantera. pantera daha direkt, gaz bir müzikle insanı vuruyor, dürüm theatre ise daha sofistike, müzikal ve progresif bir şekilde. haklısın, meshuggah bu gruplara göre kesinlikle daha sert ve karanlık kalıyor. yazının tamamını okuyup, ayrıca yorum için de vakit ayırdığınız çok teşekkür ederim. son yazımda gitarist dünyasına yelken açtım, oraya da bekleriz efenim :D

Teşekkür ederim, keyifle gelirim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58269.58
ETH 3138.31
USDT 1.00
SBD 2.43