You are viewing a single comment's thread from:

RE: Görüşlerinize İhtiyacım Var

in #tr6 years ago

Zor bir konu gerçekten ve korkarım Yumurta - Tavuk sorunsalına dönüşüyor gibi hissettim. Biliyorum sizin açtığınız konu aslında tam olarak bu değil ama sonu hep #tr tagının daha da güçlenmesine bağlandığı için ben özellikle bu durum için yazmak istiyorum.

Önemli Başlıklar

  • Mevcut kullanıcıların içerik kalitesini artırmasına yönelik çalışmalar yapılabilir
  • Mevcut kullanıcıların içerik yazma sıklığı artırılabilir, optimum seviyeye kadar
  • Yeni TR kullanıcı getirmeye odaklanılabilir
  • Oylama sıklığını artır, optimum seviyeye kadar, kullanılmamış oy kullanılmamış oydur :(
  • Yabancı kullanıcılardan oy toplama oranını artır (bot hariç, Türkçe dili ile bu yüksek oranda başarısız olacaktır, başarılı içerik üreticilerinin ingilizce, ispanyolca hatta korece, çince vb. paylaşımlar yapması)
  • Mevcut var olan yapıların bütünleşmesi ve/veya yenilerinin eklenmesi ve/veya tek çatı altında daha da güçlenerek toplanması, birlikte hareket edilmesi (gerekli mi bilmiyorum, ama bir yöntem net)
  • SP 'ye dönüşümü teşvik etmek, en kıymetlilerden hepimize yol su elektrik olarak döner
  • SP yatırımına teşvik ve/veya destek, (damla > göl hesabı)

Benim hesabını yapacağım ya da ücret talep edebileceğim bir gücüm olmadığı için çok bekar kolay eş boşar hesabı olacak ama bunu bir dayanışma olarak düşünmek ve belirli miktar topluluğun gelişimi için kullanım, ama bir miktar da gerçekten karşılık beklemeden ve kaliteli bireylerin gelişimi için kullanmak doğrudur gibi geliyor bana. Oturmuş sabit fikirleri sevmiyorum, birisi hayır şöyle daha iyi derse tartışabiliriz. Benim aklıma yatan budur. Uzun vadede bu network devam edecekse ve biz bireyler ve TR topluluğu olarak var olacaksak bunun için hep birlikte bir şeyler yapmalıyız diye düşünüyorum. Belki de yazarak, okuyarak değil bu konuyu uzunca tartışarak daha bilimsel metodlar kullanarak iyi fikirler üretilebilir. Sadece burada yazışarak müthiş bir noktaya ulaşamayabiliriz. Bu postumu toplamda kaç kişinin okuyacağından şüpheliyim. Üzgünüm hepimiz adına. Kolaylıklar diliyorum. Ben fütursuzca upvote edebiliyorum :)))

Sort:  

Güzel ve önemli bir yorum olmuş, sistemi biraz önce açıkladım.

https://steemit.com/tr/@arafs/araf-sistemi

İçerik ekleme sıklığı da kural olarak eklenebilirmiş haftada 3 içerik gibi.

Yabancı kullanıcılardan oy toplama oranını arttırmak için çok düşündük, düşünüyoruz ama bir yol bulamadık. Varsa bir çözümünüz uygulamaya hazırız. Tek yapabileceğimiz İngilizcesi iyi olanların Türkçe içeriklerine İngilizce de ekleyerek paylaşmaları.

Eğer aktif değilseniz oy kullanma sıklığını steem auto sitesinden curation trail lere katılarak arttırabilirsiniz.

Gelen fikirler, karşıt görüşler her zaman gelişmemiz için daha iyi olacaktır.

Size de iyi çalışmalar ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56784.71
ETH 2392.67
USDT 1.00
SBD 2.27