June & Vitalik Ortak Yapımı Gururla Sunar [Cointurk 29. Projesi] [obulunmaz #1285]

in #tr6 years ago (edited)

OMG

Öncelikle şu bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum ki ilginizi buraya alıvereyim. Piyasaya çıkışından yalnızca 6 ay sonra 60x yapmış bir dijital değerden bahsediyoruz. Biliyorum aldım hepinizin ilgisini :)

OmiseGO-OMG.jpg
Oh My GOD

June & Vitalik

June kardeşimiz bir problem çözücü olduğunu iddia ediyor ve bugüne dek OmiseGO hakkında en çok tekrarladığı bilgi Crypto dünyasında yaşanmış ve yaşanan alt yapı problemlerine bir cevap olarak ortaya çıkardık diyor. Mevcut finansal sistemdeki dertleri çözmek için onlarca hatta yüzlerce muhtemelen yakın gelecekte binlerce ödeme aracı, platformu zaten var ama bu abi diyor ki ben mevcutların yaşadığı hatta yakın gelecektekilerin yaşayacağı problemleri de öngördüm ve çeşitli çözümler ürettim ve malzemeyi ortaya çıkardım, buyrun gelin çekiyor. En kaba tabiriyle bir ödeme servisi, ödeme platformu diyebiliriz. Finansal teknoloji sektöründe kendisini konumlandırıyor. Tayland'da ya da Güney Asya'da konumlandığını da bilmenizde fayda var.

OmiseGO 'nun Ethereum tabanlı olduğunu ve June kardeşimizin ayrıca Vitalik Buterin!in has kankası olduğunu da belirtelim. Vitalik için bizim Advisor Board'umuzda diyollllarrr ve sitelerinde tabii ki belirtiyorlar. Ben ise şöyle yorumluyorum. Vitalik kardeşimiz, kankasının kulağına her fırsatta kar suyu kaçırıyor :)) Network çok önemli bunu size anlatmış mıydım ? O da hakkını veriyor işte.

Deneyimler

İşlem süresi çok kısa, deneyenler mutlaka teyit edecektir. Bizim mühendis çocuklar bizzat denedi gayet iyi. Dakikalar içerisinde konunun çözüldüğünü ileteyim, içiniz rahatlasın. Çok düşük işlem ücretleri var. Mevcut kullanıcılarının neredeyse 3/4 'ü Güney Asya'da. Evet gerçek duyduğunuz mevcut kullanıcıları dedim. Ciddi anlamda ticaret yapıyorlar, bu işin kompedanlarının deyimiyle Road Map'lerine bakarak fikir yürütmek zorunda değilsiniz. Adamlar çoktan fidanları dikmişler suluyorlar :)) Sitelerini mutlaka inceleyin. June Abinin twitter adresini de paylaştım güzel haberleri oradan alabilirsiniz.

17.05.2018 - 22:00 itibariyle

  • Max Miktar : 140.245.398 OMG
  • Mevcut Miktar : 102.042.552 OMG
  • Birim Fiyat : 12,75 $
  • Piyasa Değeri: $1.301.113.965 USD

Hemen şuraya da 16.07.2017 tarihi itibariyle değerini yazalım ki biraz daha ilginizi çeksin. 42.000.000 USD

Matematiği kuvvetli olanları sahneye alalım hadi :) İtiraf ediyorum ben bu kadar büyük rakamlarla çok iyi değilim, 30x oldu bile :) 2,5 Milyar USD Market Cap'e daha evvel tırmandığını da söyleyeyim daha da gerginleşelim.

0_NUXuFaUd595F5IuB_.jpg

June

Ben bi Zappos Tony kokusu aldım, sizde de benzer bir hissiyat var mı ?

Adettendir :) Yatırım tavsiyesi değildir.

Gelecek Proje Konusu

Tabii ki 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı olmalı derim.

urr.png

Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz

Sort:  

Altına büyük imzalar atılmış :)
Teşekkürler bilgilendirmeler için.

Kesinlikle, bakalım daha ne kadar gidecek.

This post has received a 0.10 % upvote from @drotto thanks to: @obulunmaz.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76