Haber Her Yerde / Cointurk Her Yerde [Kripto Haberleri Projesi] [obulunmaz#1285]

in #tr6 years ago (edited)

#steemit platformunu ve #tr topluluğunu konuşacaksak hepimiz hiç düşünmeden ilk başta @kusadasi hesabından ve tabii ki #cointurk etiketinden ve bizlere olan katkılarından bahsederiz.

facebookkusadasi.jpg
Kaynak

Dijital paralar ve blockchain teknolojisiyle ilgili en güncel haberleri artık sadece #steemit platformunda değil tüm sosyal mecralardan sıkı bir şekilde takip edebilir ve bilgilenebilirsiniz. Bilgi yalnızca bir tık uzağınızda bunu unutmayın.

facebookkusadasi2.jpg
Kaynak

Facebook üzerinden En güncel Kripto Haberlerini takip edebileceğiniz sayfayı beğenerek Kripto Gündeminden haberdar olabilirsiniz. Ben Kripto Haberlerinin yakından takip ediyorum ve faydalanıyorum, geçmiş tecrübesini Facebook sayfalarına da aktaracaklarından hiç şüphem yok. Takipte kalması için tüm facebook arkadaş listemi sayfayı takibe yönlendirdim. Şimdiden 21 arkadaşım bu projeyi takibe aldı.

takipçiler.jpg

Kripto Haberleri takibe aldığınızda sayfayı değerlendirmeyi sakın unutmayın :)

Bir baktım değerlendir diyor !

değerlendirme.jpg

Hiç düşünmeden değerlendirmemi yazdım ve ...

değerlendirmeyaptım.jpg

İlk 5 yıldız benden geldi :)

ilk5yıldız.jpg

@kusadasi ekibine teşekkürler.

@obulunmaz

Sort:  

Hey @obulunmaz, you just published your PRIVATE MEMO KEY to the blockchain.

Attackers can use this key to authenticate with websites like minnowbooster or smartsteem.
You should change your password as soon as possible. https://steemit.com/@obulunmaz/password

If you have further questions, like where exactly you published your key, don't hesitate to ask. Though it might take some time till I answer.

Sayın @obulunmaz #tr #cointurk #kusadasi taglarının özelliklede biz yeni katılan kullanıcılarına verdikleri desteği kimse inkâr edemez. Sizin aracılıpınız ile bende hepsine tek tek teşekkürlerimi iletiyorum. Bütün yeni katılan türk kullanıcıları sizlerin desteği ile büyümeye devam edecek inşallah

It appears you have exposed your private MEMO key as a memo in a recent transfer.
We suggest changing your password before another user can maliciously use it; reading any encrypted messages sent to your account, or pretending to be you on services such as Minnow Booster.
To change your password go to https://steemit.com/change_password and fill out the form.
Click here for more information.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01