Hey Steemian Come To Gobaba [CPXTurk&Gobaba Projesi]

in #tr6 years ago (edited)

Gobaba !

afffc1a17d05457964391e41ec4a350f_107102117.gif

Alkışlar @kusadasi ekibine ve tabii ki @gobaba ya ! #tr tagının gelişimi, #steemit 'de yer alan "Türk Topluluğu" 'nun büyümesi ve güçlenmesi için daha ne yapılabilir diye düşünen herkese ışık oldu sanırım bu birliktelik. Yok artık diyenleri duyar gibiyim :) Umarım platform ve bizler için büyük atılımların ve başarıların başlangıcı olur ve hep birlikte doğru adımlarla güçleniriz.

İyi bir slogan bulmak lazım diyeceğim ama ismi yeter, başlığımı çok sevdim onu da ayrıca iletmek isterim, insan kendi başlığını bu kadar sever :)

Bu kampanyanın hedef kitlesi net benim. Uzunca zamandır öyle çok araştırmaya fırsatım olmasa da nasıl yapsam da yatırımıma kolaylıkla ek yapabileceğim bir platform bulsam diye düşünüyordum.

Mail adresimi merak edenler ile keyifle paylaşabilirim. Herhangi bir konuda danışmak ya da yazmak isteyenler lütfen çekinmesinler. Ekran görüntüsünde de gizleme ihtiyacı duymadım.

E-Posta

epostauyelik.jpg

Sosyal hesaplarınızdan ayrıca referral programını da kullanabilirsiniz !

Coinplugturk referansı ile üye olduktan sonra zaten mailinize hooooooop hemen doğrulama epostaları geliyor. Hesabınızı doğrulamayı unutmayın :)

gobaba verification.jpg

Doğrulama ve kayıt işlemleri için cep telefonu numaranızı kullanıp bir de sms alacaksınız. Her girişte de kullanıyorsunuz ben kendimi güvende hissettim.

Projeye nasıl katılacağım diyorsanız sizi ilk buraya alayım;

Gobaba Projesine Nasıl Katılabilirsiniz?

Kayıt için durma, link aşağıda !

https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk

Kuşadası takip etmeyen var mıdır ?
Gobaba'da takip edin bence !

Üye olmak yetmez hadi herkes;

Twitter Yarışmasına Alalım

Bitti mi ? Bitmezzzz !

Hadi abi Discord ve Telegram Üyeliklerinizi de Görelim

Heyecanınız katlansın ! Geliyor Geliyor Geliyor !

SteemTurk

Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97