Bir Dünya Kupası Finalini Daha Yerinde İzleyemedik

in #tr6 years ago
İzlemeye değer bir maçtı, maalesef orada değildim. Televizyon başından izleyerek mutlu olmaya çalıştım :) Bu maç ile alakalı bir kaç konuya değinmek istiyorum.

Uzak Ara Favori Demiştim Size :)

Tabii ki öncelikle 2018 Dünya kupası ve geçmiş yıllardaki Dünya Kupası hatırlarıma değineceğim. Yanılmadık çok şükür :)

28 Yıl - 7 Dünya Kupası - Hatıralarım

931307.jpg
Kaynak

Uzak ara favorim Fransızlardır. Bu sene şampiyonlar liginde Real Madrid'e boyun eğen PSG'li futbolcular ve çok büyük Avrupa takımlarında top koşturan Fransız yetenekler bu turnuvayı kazanmak için yeterli güce sahipler.
@obulunmaz

Peki Kim Yanıldı ?

Ne kadar büyük bahis şirketi var ise en büyük favori olarak Fransa'yı göstermiyordu ! Neden ? Neyse önce onların sıralamasını verelim.

Neredeyse bütün bahis şirketlerinin en büyük favorisi Almanya idi. Son Dünya Kupası ve müthiş Brezilya galibiyeti mi sebep oldu ? Ya da mevcut jenerasyon için son bir şans mı umuyorlardı ? Her neyse bence onlar bu turnuva ile birlikte artık bir süre inzivaya çekildiler. Bir kaç turnuva üst sıralarda görmeyeceğimizi düşünüyorum.

almanyanin_2018_dunya_kupasi_primi_aciklandimb.jpg
Kaynak

İkinci büyük favori ise elbette Brezilya idi. Tabii ki Favori olacak :) Brezilya bu boru mu ?

fft226_mf10797397.Jpeg
Kaynak

Sonrasında bir çok bahis şirketi sıralamayı değiştirerek, kupayı kazanmaya en yakın takımlar olarak İspanya, Fransa, Belçika, Arjantin, İngiltere gibi sıralamalar yaptı. Almanya ve Brezilya 'yı favori gösterenleri anlarım ama İspanya, Arjantin ve İngiltere'yi Fransa 'dan daha şanslı görenlerin futbol bilgisinden şüphe ederim. Turnuva bittiği ve Fransa kazandığı için rahat konuşuyorum kabul ediyorum. Hatta Fransa iyi bir futbol oynamadı da diyebiliriz, haklısınız. Ama lütfen bir Brezilya bir Almanya kolay olunmuyor. Fransızların bu konuda ne kadar hassas çalıştığını bilemezsiniz. Biraz araştırın size göreceksiniz. Neyse futbol yazmayacaktım, araya karışıyor.

Neyse ne demiştik :) Neden yanıldılar ? Yanıldıklarını kim söyledi size ? İnsanlara duymak istediklerini söylediler bence. Para kazanmaya da devam ettiler güzel güzel :) Bahis şirketlerinin yanılacağını ya da kaybedeceğini mi düşünüyorsunuz ? Komik olmayın !

Modric Çok Büyük Futbolcu !

dunya-kupasi-nin-en-iyi-oyuncusu-luka-modric--11928282.Jpeg
Kaynak

Real Madrid'in ne kadar büyük bir takım olduğunu ve Modric'in de ne kadar büyük futbolcu olduğunu ben dahil herkes öğrenmiş oldu. Klüp maçlarında bu kadar etkili oynadığını çok az izlemişimdir. Başka bir seviyeye taşıdı kendisini ve bence klübüne kabaca bu yıl transferde daha az harcamak üzere 150 mil € kazandırdı, muhtemelen kendi maaşını da minimum 2 katına çıkardı.

Tebrik etmek düşer bize de :)

Transfer Haberi İzlemeye Doyamayacağız !

Bu sene transfer konusunda en çok heyecan duyacaklar Fenerbahçeli dostlarımız olacak diye bekliyoruz ama halen sessizlik var diyebiliriz. Beşiktaş ve Galatasaray'ın büyük bir transfer yapabileceğini düşünmüyorum. Umarım şaşırtırlar beni yine heyecanlı bir lig izleriz.

Avrupa'da ise yer yerinden oynayacak bence. Ronaldo 'nun Juve'ye geçişi kavimleri göçüne sebep olur diyorum. Bir kaç kehanetimi de paylaşayım. Aslında en önemli 2 tanesini paylaşayım başka zaman transfer ile alakalı düşüncelerimi uzun uzun yazarım.

Eden Hazard ve Kylian Mbappe Real Madrid 'de bunu şuraya yazalım hep birlikte döner bakarız :)
Kaynak Popom

Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz

Sort:  

etrafımda bulunan herkesin iddia oynamasından dolayı, tepki olarak bir arkadaşıma 16.20 de 1/1 e 250 lira bastırdım. umarım yok tembobette şöyle oldu böyle oldu yalanları dinleyerek sadece 250 liramı geri almam, yarını merakla bekliyorum.

İçimden bir ses verdiğini alacaksın diyor :)) Evet herkes iddia oynuyor ve hep birlikte kaybediyorlar, ekonomi canlanıyor en azından :)))

Memleketimde bile dev ekran kurup Fransa - Hırvatistan maçımı izliyorlar çok zoruma gitti

Kesinlikle biz de olmalıydık :) Benim de çatladığım doğrudur.

This post has received a 0.13 % upvote from @drotto thanks to: @obulunmaz.

You got a 9.15% upvote from @emperorofnaps courtesy of @obulunmaz!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63466.84
ETH 2636.54
USDT 1.00
SBD 2.76