Ama Ben Sendromu

in #tr6 years ago

Tanı Nasıl Konulur ?

Mutlaka ve mutlaka çözüm bekleyen bir veya bir kaç konu vardır ve bu konuyu sahiplenmemek için türlü taklalar atan sayısız izleyicisi vardır. İzlemekten asla vazgeçmezler ara ara konuyu tekrar alevlendirmek dışında çözüm adına da hiçbir şey yapmazlar. Konunun tekrar tekrar pişirilmesi ve hatırlatılması sadece "Ama" ve "Ben" sözcüklerini kullanabilmek içindir. Bu belirtileri gördüyseniz çok uzun zaman geçmeden Ama Ben sendromunu gözlemleyeceksiniz demektir. İzleyici sayısının çokluğu Sendroma yakalanan kişi sayısı hakkında hepimize fikir verecektir. Dikkat edin bulaşıcıdır. Yayılmasına müsaade edilmemeli ve derhal ortamdan temizlenmelidir. Aksi halde menfi sonuçlar doğuracaktır.

business.jpg
Kaynak

Kim Bu ?

Olayın tek bir boyutu (Ben Boyutu) olduğunu düşünür. Daha fazla irdelemez, irdeleyemez, irdelemek de istemez. Yanında sürekli margarin, zeytin yağı, gres yağı hiç birisi yoksa sabun taşıyarak yaşanan aksaklıktan yara almadan sıyrılmayı planlar. Yol boyunca "Ama" ve "Ben" ile yapmıştım, söylemiştim, uyarmıştım, biliyordum ile bağlar. O yaşanan aksaklığı tespit ettiği için mutludur, çözmediği için ise umursamaz.

Tedavi Nedir ?

  • Sev
  • Paylaş
  • Yardımlaş
  • Destek Ol
  • Dinle
  • Anlat
  • Saygı duy
  • Değer ver
  • Çözüm üret
  • Eleştir
  • Anlayış göster
  • Emin olma
  • Sorumluluk al
  • Çaba göster
  • Biz
  • Takım
  • Suçlu arama
  • Şikayet etme
  • Önlem al

Ben aklıma gelenleri sıraladım. Siz de ekleyebilirsiniz !

Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz

Sort:  

Kendilerini bir şekilde haklı çıkardıktan sonra çok bilmişlik taslamaları sinir bozucu değil mi?

Sinir bozucu ötesi diyelim biz ona :S

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Obulunmaz from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Ekleyeceğim bir şey yok ama "emin olma" kısmını birkaç kez daha yazmak isterim

Teşekkür ederim, önemli bir katkı. Bazılarının gerçekten altını çizmeye gerek var. Bende Önlem Al seviyorum :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 58607.22
ETH 2616.94
USDT 1.00
SBD 2.43