Hobilerim (Cointurk 14. Projesi)steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Merhaba kuşadası ailesi bu sefer ki projemiz hobilerimiz.
Hobi benim için yapmaktan zevk aldigim ve yaparken mutlu olduğum seylerdir.

  • Mesela resim yapmaya bayılıyorum sabahtan aksama kadar resimle uğraşabilirim en güzeli olsun diye isterim .

WhatsApp Image 2018-02-13 at 13.04.26 (1).jpeg

  • Her türlü saç örgüsü ve zenci örgüsü yapmayı bilirim. Allah'ın verdiği bir yetenek kimseden öğrenmedim 😂
    a6423648-82a3-4711-9d00-a8bccf7d33dc.jpg

WhatsApp Image 2018-02-13 at 13.45.49.jpeg

WhatsApp Image 2018-02-13 at 13.04.26 (2).jpeg

  • Kesmeyi dikmeyi şekil vermeyi çok seviyorum onunla uğraşmaktan mutlu oluyorum çünkü sonuç güzel oluyor. İkiz kardeşim anne olacak onların beşik yastıkları 😊 (Maşaallah demeyi unutmayın 🙏 )

WhatsApp Image 2018-02-13 at 10.14.38.jpeg

WhatsApp Image 2018-02-13 at 10.14.39.jpeg

Benim hobilerim saymakla bitmiyor ve bir çok hobilerim var bunlar bir kaçı 😊 Okuduğunuz için teşekkür ederim

'Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.'

Sort:  

ÇOK BECERİKLİSİN MAŞALLAH :)

Teşekkür ederim maşşallah bana 😊😊

Cok guzel paylasim olmus ;)

Teşekkür ederim :)

güzel bi paylaşım olmuş, başarılar:)

Teşekkür ederim :)

bayağı yetenekliymişiz :D

evet öyleyim galiba :) Teşekkür ederim

Hobilerine bayıldım, eminim kızım da saç örgüsü hobinize bayılacaktır. Bir keresinde ek saçla nijeryalı bir arkadaşı örmüş ve 7 saat sürmüştü.

Teşekkür ederim :) Evet 6 7 saat sürüyor ama sonuç mükemmel oluyor :)

tej kelime ile, super.

Cok tesekkur ederim:)

Ne güzel. Bir sürü hobin varmış. Resimlerine hayran kaldım. Diktiklerinde güzelmiş.Emeğine sağlık. Teşekkürler.

Teşekkür ederim güzel düşüncen icin :)

Güzel bir paylaşım. Başarımlar ;)

Teşekkür ederim :)

SOYLUCEK BIR SOZ BULAMADIM HARIKAA...ELESTIRYE KAPALI SANAT OLMUS :))

Çok tesekkur ederim 😊😄

Öncelikle maşallah resimler el emekleri harika. Saçları ince örmek de zor olmalı. Ben de eskiden makreme ipinden model model çantalar örüp üzerlerini pul ve boncuklarla süslerdim. Ellerine sağlık arkadaşım güzel bir paylaşım olmuş 😍

Zor ama zevkli örmek 😊O çantadan da yapmayi biliyorum ki 😊😊 çok teşekkür ederim arkadaşım 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62345.27
ETH 2427.57
USDT 1.00
SBD 2.49