BeşiktAŞK

in #tr6 years ago

Küçüklüğümden politik bir insan olacağım belliymiş. Hangi takımlısın diye sorduklarında Bahçetaş’lıyım dermişim. Annem Fenerbahçeli, babam Beşiktaşlı da. : )

Tam olarak Beşiktaşlı olmam 10-0 yendiğimiz Adana Demirspor maçına denk geliyor. Sadece bizim aile değil, tüm mahalle Beşiktaşlı. Hepsinde deli cesareti var, Kadıköy’de oturuyorsun taşlarlar adamı. Mahalleli her maçta başka bir evde toplanıp, açıyor radyoyu. Yer, gök inliyor gol sesiyle. O atmosferde Beşiktaşlı olmamak mümkün değil zaten.


İki Adanalı İstanbul’da bulduk birbirimizi. Takımlar da tamam. Hayat eşime güzel, maçları birlikte seyredebildiği, kaçan golde ondan önce mekân fark etmeksizin küfürler saydırmaya başlayan, derbilerde mekânda yerini 2 hafta önceden ayırtan sevgilisi var. Yetinmedi tabii, insanoğlu işte hep daha fazlası olsun istiyor… Beşiktaş’ın maçı olduğu günler evin içi stada dönüp, oğlanı her eline verdiğimde marşlarla uyutup, sevgi sözcükleri marşlara bağlanmaya başlayınca takımdan soğuttu beni. : ) Kolay vazgeçilmiyor ama öyle bir aşk ki anlatılmıyor yaşanıyor cinsinden.


Şampiyonluk kutlaması için doktorumun bak oralarda doğurursun otur kıçının üzerinde demesine bile “ ne var canım stadda doğurursam, ömür boyu kombine veriyorlarmış” diyerek herkesten önce düşmüşlüğüm var yollara.

Kendimi bu durumdan soyutlamaya çalışıyorum ama olmuyor, olmuyor, ol-mu-yor! Eşimin her sene bak kombine alıyorum sonra maça giderken vıdı vıdı yapma sorusuna karşılık, ay olur mu sevgilim, tek sosyal aktiviten o zaten neden vıdı vıdı yapayım al al diye ısrar edip, her maça gitmesini içten içe kıskandığımdan söylenmekten kendimi alamıyorum. Arada uyuturken pişşş pişş sesini uzattım mı 1-2-3 diye saymaya başlayıp alkış kıyamet koparan oğlumu kaldırıp yatakta zıplatıp Beşiktaş marşı söyleme kısmını engelleyemiyorum. Deplasman maçları evde izlenecekse, ben mısır patlatayım da oğlunla izle diyerekten, herkesten önce koltuğa yerleşme kısmını çözemiyorum maalesef. Önemli bir maç olduğundan, karaborsadan ucuz bilet var mıdır diye aranmaktan kendimi almıyorum. Her maçta hava durumu kontrolü yapıp, ya oğlanı maça mı götürsek çok mutlu oluyor bahanesi arkasına sığınarak kendime yer yapmadan duramıyorum.


 

Bugün Beşiktaşın maçı var. Mısırlar patlatılacak, maç izlenecek, dünya 90 dakikalığına güzelleşecek. : )

 


 


Posted from my blog with SteemPress : https://nsab.000webhostapp.com/2018/10/besiktask

Sort:  

bir Galatasaraylı olarak keyif aldım okurken, mutluluğunuz daim olsun🤗

Çok teşekkür ederim. Hepimizin : )

Ben de galatasaraylı olarak keyifle okudum yazınızı, çok içten ve samimi bir yazı emeğinize sağlık 😃

Teşekkürler : )

credit: @oendertuerk

Tebrikler!

Bu yazı Steemit Türkiye discord sunucusunda önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında günün yazısı olarak @benyamin @steemit-turkey ve @technomania tarafından seçilerek oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız.


Detaylı bilgi için Steemit Türkiye Discord bağlantısını ziyaret edebilir ve #steemit post paylaşım kanalında yazılarınızı paylaşabilirsiniz.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by nsab from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63287.47
ETH 2569.39
USDT 1.00
SBD 2.81