Kütüphanede ne işin var (bu saatte)?

in #tr7 years ago

Saat 23:23’ü gösteriyor ve ben hala kütüphanedeyim. Böyle durumlar zaman zaman oluyor. Ya bir kitabın dünyasına dalar bırakamazsın ya da çok önemli ve hatta yarına yetiştirmen gereken ödevin vardır.
Beni bu saate kadar burada tutan neden aslında ikincisi, ama bir kitap buldum ve bırakamıyorum. Ödev de kaldı (artık bir şekilde yetiştirmem lazım :)), ama kitapların arasından o kitabı buldum, 1,2,3. sayfa derken bitirmek üzereyim.
Ve bu güzel hislerimi anında sizlerle paylaşmak istedim.

Kitap:

image.jpg

Hawking’in bu ve diğer eserleriyle ilgili yakın zamanda ayrı bir yazı paylaşacağım.

Şimdi ise bir kahve almam lazım kendime.

İyi geceler güzel insanlar.

Sevgiyle

Sort:  

Ben de ''iyi yazmak üzerine'' yi başladım. Kendime bakıyorum süslü püslü cümleler kurmak için kıvranmaya hiç de gerek yokmuş. Teşekkür ederim :) güzel insan

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67200.37
ETH 3331.98
USDT 1.00
SBD 2.77