Merhabalar Steemit Ben Yeniyim

in #tr6 years ago

prof.png

Herkese merhabalar.Ben Berkay.İzmir'in Karşıyaka ilçesinde oturuyorum.Steemit'i forumlar aracılığıyla tanıdım.Kripto para her zaman dikkatimi çekmiştir.

Kendimden bahsetmek gerekirse:Oyunlar her zaman benim özel tutkum olmuştur,aynı şekilde müzik de öyle.Kendimi gitar çalarken kaybettiğim oluyor :) Ayrıca 8 yaşımdan beri yüzmeye merakım var.Yani 8 yaşımdan beri profesyonel olarak yüzüyorum.İzmir içi ve dışında madalyalarım bulunmakta(yurt dışında almak nasip olmadı :p)

Özet olarak hesabımdan teknoloji,oyun,müzik ve spor paylaşacağım.

Görüşmek üzere, esen kalın.

Sort:  

@normanlegend, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Merhaba Berkay. Steemit e hoşgeldin. Bu arada bende yeniyim steemitte :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63173.85
ETH 3147.56
USDT 1.00
SBD 3.87