Yeni bir steemit kullanıcısı olarak Kuşadasına destek

in #tr6 years ago

Screenshot_20180723-110132.png
Screenshot_20180723-110914.png
Bugün kusadasi sayfasındaki projeyi görür görmez katıldım. Kendimi geliştirmek ve diğer insanlarında gelişmesini istediğim için onlarda tanıtmak istiyorum.Çünkü onlarında kripto paraya dair haberler göstererek onlarıda bilgilendirmek istiyorum. Zaten insanların bu zamanda teknolojiye bağlılıklarını biliyoruz ve gelecekte teknoloji çağı olacağını tahmin edebiliyoruz. O yüzden insanlarında katılımlarını artırarak ve bu paylaşımı yaparak bir çok insanı Kuşadası ve buradaki türk toplumuyla paylaşmak istedim. Umarım faydası olacaktır insanlara steemitin büyümesinde inşallah biraz olsun katkımız olmuştur ve katılan herkesin de kazanacağını inaniyorum her konuda başarılar diliyorum hepinize bir steemit katılımcısı olarak.
Tekrar görüşmek dileğiyle başarılar hepinize..

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58566.25
ETH 2542.89
USDT 1.00
SBD 2.48