Ben kimim ve nasıl katıldım

in #tr6 years ago

İşte ben yeni üyelerden birisiyim. Kendimi size anlatmak için güzel bir fırsat aslında. Şu anda kimse beni burada tanımıyor. Adım Nimet, pırlanta gibi ailem var. Üniversiteyi Erzurum'da okudum. Mesleğim Belediyede inşaat mühendisliği sektöründe bilgi işleme bakmaktayım. Mesleğim zor olsa bile mesleğimi çok severek yapıyorum. Gerçekten de bu hayatta kolay hiçbir şey yoktur. İşin içinde emek olmadığı sürece yemekte olmuyor. Mesleğime 23 yaşından sonra başladım. Bu meslek için çok çalıştım. Gerçeten de inanılmaz derece emek verdim. Şu anda burda bulunmamın sebebi yani Steemite Harun Badilli'nın sayesinde katıldım. Bunlar benim ilk günlerim. Birazcık zorluk çekmeme rağmen elbette yavaşca steemiti öğreneceğime inanıyorum. Bu işi başaracağım. Ben normalde aktif olarak sosyal medya kullanan birisiydim. Ama son zamanlarda nedense gereksiz buluyorum sosyal medyayı. Ve ben Steemitte olduğum için kendimi çok şanslı birisi olarak görüyorum. Çünkü buradaki insanlar faydalı seyler yapıyorlar. Ve yardımlaşarak kazanmanın tadı var burada. Gerçek anlamda bilgi öğrenip sosyalleşiyorlar. Şu an hesabım çok kuvvetli değil ama ilerleyen zamanlarda hesabımı yükselip, hepbirlikte güçlenince birbirimize daha da faydamız olacağına inanıyorum. Bundan dolayı sabırla ilerlemenin, dostluğun tadını çıkartıyorum. Steemit bana her anlamda iyi geliyor.Screenshot_20180715-174925.png

Sort:  

Welcome to Steem, @nimetduru!

I am a bot coded by the SteemPlus team to help you make the best of your experience on the Steem Blockchain!
SteemPlus is a Chrome, Opera and Firefox extension that adds tons of features on Steemit.
It helps you see the real value of your account, who mentionned you, the value of the votes received, a filtered and sorted feed and much more! All of this in a fast and secure way.
To see why 3058 Steemians use SteemPlus, install our extension, read the documentation or the latest release : Steemplus 2.18.

aramıza hoşgeldiniz..🙋‍♀️
başarılar dilerim:)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64160.97
ETH 3145.28
USDT 1.00
SBD 3.86