STEEMİT'de 1.YILIMI KUTLUYORUM...Happy birthday to me at the steemet

in #tr6 years ago

fireworks-1924627_1920.jpg

Selam arkadaşlar bu platformda 1. Yılımı doldurdum. Sizlerle olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Evet birbirimizi gerçek hayatta tanımıyoruz belki ama birbirimizi hissedebildiğimizi düşünüyorum belki de gerçek benliklerimizle burdayız o nedenle birbirimizi hissedebiliyoruz . Aynı dili konuştuğumuz arkadaşlarla daha iyi iletişime geçebiliyoruz tabi ki. Bununla birlikte farklı dilleri konuşan arkadaşlarla da birbirimizi hissedebildiğimize inanıyorum. Bana destek olan arkadaşların hepsinin farkındayım ve herkese ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum. Tabi ki fazla fazla desteği olan arkadaşlarında farkındayım onlara da ayrıca teşekkür ediyorum. Belki farkındalar belki farkında değiller ama ben bana verilen desteğin farkındayım....

UMARIM BİRBİRİMİZE OLAN DESTEK HERZAMAN DEVAM EDER....
Mutlu zamanlar geçirmeniz dileğiyle:) @nikaja

fireworks-180553_1920.jpg

source:
https://pixabay.com/

Sort:  

Congratulations @nikaja! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

  1. yılın kutlu olsun @nikaja . Biraz ara vermişsin sanırım.
    Tekrardan hoş geldin aramıza :)

Teşekkür ediyorum. Evet biraz ara vermiştim ve şimdi tekrar aranızdayım.
Tekrar hoş buldum:)

  1. yılın kutlu olsun @nikaja 💐
    birazcık ara vermişsin ama tekrar hoşgeldin ve daha nice yıllarda burda hep birlikte olman dileğiyle:)

kaynak linklerini nasıl ekleyebileceğin konusunda sevgili @baycan'ın bu yazısını incelemeni tavsiye ederim.

ayrıca 'steemit' tagını kullanmışsın, bu konuyla ilgili de sevgili @damla'nın bu yazısını okumanı tavsiye ederim.

Verdiğin bilgiler için ayrıca teşekkür ederim. Henüz yeni yeni ögreniyorum birçok şeyi. Bilmediğim o kadar çok konu var ki...

Teşekkür [email protected]ında uzun bir ara verdim ve artık burdayım, şu an burda olmaktan daha çok keyif alıyorum, sizleri tanımak beni daha mutlu ediyor. Umarım güclü bir topluluk olmayı başarabiliriz:)

Nice mutlu senelere. Heybende mutluluk eksik olmasın. :)

Teşekkür ederim. Ne kadar güzel bir temenni bu böyle:)

Tebrikler kutlarım, nice yılların olsun.

Teşekkür ederim. Hep birlikte umarım:)

  1. Yılın 11. Yılın umarım uzun ve güzel yılların olur :)

Çok teşekkür ederim. Hep birlikte umarım:)) 11 yılları görürsek:)

Nice mutlu senelere hepbirlikte @nikaja iyi varsın bizler de mutluyuz burada olmandan 🤗

Çok teşekkür ederim@baycan. İyi ki burdayım, ne mutlu ki sizlerin arasındayın. Ben de bundan büyük mutluluk duyuyorum. İyi ki sizler de varsınız:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63578.99
ETH 2611.82
USDT 1.00
SBD 2.85