You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gercek yasanmis bir Hikaye

in #tr5 years ago

Gerçekten çok yazık olmuş. Apandist çok basit bir ameliyat der doktorlar. Oysa ki o ameliyattan çıktıktan sonraki süreç çok zor. Biz bunu oğlumda yaşadık. Karın ağrılarıyla doktora gittik, doktor anlamadı geçiştirdi birkaç gün sonra, oğlum; anne hastaneye gidelim diye kendi ısrar etti. Oysa ki doktora gitmeyi hiç sevmez.Gittiğimizde apandistinin patlamış olduğunu öğrendik. Son evredeydi. Ameliyat sonrası ise bir felaketti. Gerçekten zor birşey. Yazınızı okuyunca üzüldüm doğrusu. Hastalığın şakası olmaz. Bunu yaşayan biri olarak zorluğunu anlayabiliyorum.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Geçmiş olsun. Sağlık problemlerinin hepsi zor oluyor tabi ama sağlıklı olan insanları zorla ameliyat eden doktorlar çok var maalesef. Bizim arkadaş da böyle bir kasap a denkgelmiş. Ameliyat da apandiste bir problemi olmadığını gördüğünde ne düşünmüstür Doktor acaba? "Hazır neşter vurmuşken alalım bari şu apandisti" dediğini duyar gibi oluyorum. 😁😁

Posted using Partiko Android

Evet çok haklısınız. Aslına bakarsanız ben de çok korkmuştum ameliyat dediklerinde. Insan şüphe duyuyor işte bazen; acaba doğru mu söylüyor diye. Sizin arkadaş tam denk gelmiş bir doktora maalesef. Ne acı bazı doktorların bòyle birşey yapması. Bizler de canımızı güveniyoruz. Sevmiyorsan yapma bu işi.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66397.79
ETH 3460.28
USDT 1.00
SBD 2.61