You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #4: Sahinadm

in #tr5 years ago

@sahinadm röportajını zevkle okudum keşke biraz daha uzun olsaydı diye düşünmekten kendimi alamadım😊
Tr tagı için çok önemli katkılarınız var sizi kutluyorum ve devamını diliyorum.

Harika iki çocuğunuz var ve en büyük zenginlik de bu sanırım. Size onlarla bir ömür mutluluk diliyorum🤗

Posted using Partiko Android

Sort:  

Çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. #tr etiketi için çalışmak hepimizin yapması gereken bir şey. Sen de hemen hemen her yazının altına yorumlar yaparak #tr etiketine önemli ölçüde katkıda bulunuyorsun. Bunun için de ayrıca teşekkür ederim. :)

Ben de teşekkür ederim:)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66836.85
ETH 3510.92
USDT 1.00
SBD 3.19