You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bilimkurgu Romanı - Rüya Sanatçısı - Bölüm 6

in #tr6 years ago

“Tecrübelerim bana sorulara yanıt vermeyi reddedenlerin kabahatlerini gizleme telaşında olan kişiler olduğunu öğretti” dedim.

Bu söze katılıyorum.
Bana göre bu konuda Galip bey çok şey biliyor. Bildiklerini de zaman zaman anlatacakmış gibi geliyor. Belki de mecbur kalacak anlatmaya:)

Posted using Partiko Android

Sort:  

Galip Bey ketum bir arkadaşımız :)

Yani bu konuda sizden de birşey ögrenemeyeceğim:) artık siz yazdıkça ögreniriz.

Posted using Partiko Android

spoiler alma denemeniz iyiydi :))

Aynen öyle yapacaktım ama olmadı:))

Posted using Partiko Android

@nikaja'nın spoiler alacağı bir yer var biliyorum aslında🙆‍♀️

Ahahaha evet ben de biliyorum ama o spoilerdan öte😁

Posted using Partiko Android

:)) hem de baya öte:D

Sanırım aynı şeyden bahsediyoruz @sudefteri bilmediğim başka bir yol varsa öğrenmek isterim:))

Posted using Partiko Android

Benim de sonradan aklıma geldi😊 Biraz okudum. Sonra vazgeçtim. Bizim sıramız ne zaman gelirse o zaman okumaya karar verdim☺ Yazarımızın kendisinden birşey duysaydım hiç fena olmazdı yani...

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61952.36
ETH 2417.96
USDT 1.00
SBD 2.64