Bilmiş insanlar....

in #tr6 years ago

Bazı insanlara sinir olmamak elde değil. Herşeyi ben bilirim, ilk sırada ben olmalıyım, benim sözüm dinlensin, herşeyin en iyisi bende olsun( olduğundan değil tabi ki) bir havalar bir havalar (tabi o havalar kendince ) Ben böyle insanları gerçekten anlayamıyorum. Karşısına geçip , hayır o öyle değil deme tenezzülünde bile bulunmam. Dışardan ne kadar komik göründüklerinin farkında bile değiller inanamıyorum. Böyle insanlar, senin fikrini alır, kendi fikriymiş gibi bir de anlatır. Tahammül edemezler çünkü. En doğruyu kendisi bilir ya:) . Gerçekten gülüyorum böyle insanlara. Böyle bilmiş insanlar, hiç fark ettiniz mi bilmiyorum ama çok konuşurlar, boş konuşurlar. Belki sizlerin çevresinde de böyle birkaç tane tahammül edilmesi zor kişiler vardır. Çevremde var diyorum ama, aynı ortamda mecbur bulunmak zorunda olduğum için. Yoksa böyle kişiler mümkün değil benim arkadaşım olamazlar.
Sen kendin ol. Niye kendini zorluyorsun baska biri olmaya....
Doğallık başka bir şey, ve sen bunu hissedebiliyorsun. İste o insan, sana daha yakın geliyor. Çünkü o samimiyetini kendi doğallığiyla hissettirebiliyor. Bir şeyi bilmemesiyle küçük düşmüyor, yada ezilmiyor. Sadece kendisi oluyor...

Posted using Partiko Android

Sort:  

İsyanınınızı haklı buluyorum ama ben sizin belirttiğiniz gibi o kişilere bilmiş insanlar gözüyle bakmıyorum, benim için daha çok bu insanlar toplum içinde kabul görmek adına bu şekilde yaşamaya çalışan insanlar. Yazdıklarınızı yerinde buldum, en çok kızdığım nokta ise sizin fikirlerinizi kendi fikirleri gibi anlatmak ve bunu sizin yanınızda yapması, ayrıca farkettim ki sizde başlık konusunda benim gibi kendinizi fazla yormuyorsunuz 😉

Kendince, bilmiş insanlar diyelim:)

benim için daha çok bu insanlar toplum içinde kabul görmek adına bu şekilde yaşamaya çalışan insanlar.

Aynen sizin bu dediğiniz gibi yapıyorlar. Buna ben de katılıyorum. Başlık konusuna gelince, içimden ne geliyorsa onu yazıyorum. Başlık beğenilmedi sanırım:)

Beğenilme konusunda sorun yok bende aynısını yapıyorum genelde :)
Sadece daha insanı okumaya çeken bir başlık olsa çok güzel olur diye düşünüyorum, bende sizin gibi içeriğe odaklandığım için başlık dediğiniz gibi gelişine oluyor 😊

Biraz daha dikkat etmeye çalışırım. Bakalım daha güzel başlıklar ortaya çıkacak mı? :))

Bu soruyu beğenmedim tabi ki daha iyisini yapabilirsiniz kendinize haksızlık etmeyin lütfen :)

:) Teşekkür ederim

Genelde Türkçe öğretmeni oluyorlar sanırım :d

Edebiyat öğretmenleri bu yoruma alınabilir mi? :))

Posted using Partiko Android

Bana da alınabilirler gibi geldi. Ama sanyorum ki, o niyetle böyle bir yorum yapmamıstır

Bilmiyorum. Alınanın bileceği iş. Ben alınmadım. :)

Posted using Partiko Android

Edebiyat ögretmeni olsun, başka bir branş öğretmeni olsun.Hepsi benim için çok değerlidir ne kadar tanıdığım öğretmen arkadaşım varsa hepsini çok severim. Ayrı ayrı bir değeri vardır yanımda.

Hiç öyle düşünmedim. Bence ögretmenler yerine göre konuşurlar. :)

Acaba yaptıkları şeyin farkındalar mıdır?

Posted using Partiko Android

Bilmiş insanlardan mı bahsediyorsunuz? :)

Evet. Bütün hareketlerini kasten mi yapıyorlar yoksa içgüdüsel mi davranıyorlar? :)

Posted using Partiko Android

Kasten olduğunu sanmıyorum. Genellikle kompleksli kişiler bunu yapıyor. Kendindeki eksikleri, aslında öyle değilim, bende bu eksik değil gibi göstermeye çalışan insanlar yapıyor. Ve gerçekten dışardan bakınca çok komik bir duruma düşüyorlar. Ne yazık ki bunun farkında bile değiller. Tabi bu benim düşünceme göre böyle:)

Yani bunlar kendilerindeki eksikliği fark ediyorlar, içsel olarak hissediyorlar ve bu eksiği gideremeyeceklerini de biliyorlar; aynı zamanda kendisinden daha artı yönleri olan biriyle karşılaştıklarında kendilerini daha üstün göstermek için geliştirdikleri fiillerden haberdar da değiller... Yoksa sadece komik olduklarının mı farkında değiller...

Çok güzel birmkonu bu biliyor musun... Uzun uzun konuşulabilir...

Posted using Partiko Android

Yani bunlar kendilerindeki eksikliği fark ediyorlar, içsel olarak hissediyorlar ve bu eksiği gideremeyeceklerini de biliyorlar; aynı zamanda kendisinden daha artı yönleri olan biriyle karşılaştıklarında kendilerini daha üstün göstermek için geliştirdikleri fiillerden haberdar da değiller...

Aynen bu söylediğiniz şekilde. Çok güzel tanımlamışsınız.

Ve ayrıca çok haklısınız. Bu konu hakkında söylenecek çok şey var ve birçok da örnek

Karşısına geçip , hayır o öyle değil deme tenezzülünde bile bulunmam.

Hocam en iyisini siz yapıyorsunuz, enerjinizi boşa harcamamış oluyorsunuz :)

;) Teşekkür ederim. Aynen öyle. Kendimi yorduğuma deymez diyorum. Anlatsam da anlamıyacak çünkü.

Belki de o insanlar, kendilerinde eksik gördükleri birşeylerin dışarıdan görünmemesi için bilmişlik taslayarak kamufle etme ve farkedilmeme derdindelerdir

Evet aynen öyle yapıyorlar. Ama maalesef, bizler bunu fark ediyoruz ve kendileri çok komik bir duruma düşüyorlar. Çok yazık...

Congratulations @nikaja! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 upvotes. Your next target is to reach 2000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60865.64
ETH 2393.71
USDT 1.00
SBD 2.64