Kuantum Olumlamalar

in #tr6 years ago

download.jpg
Evrende iki çeşit enerji vardır bunlar korku ve sevgidir.Tüm olumlu ve olumsuz duygular bu iki frekanstan doğmuştur. Dünyaya sevgi enerjisiyle geliyoruz ancak üç yaşından itibaren dünya formatına giriyor zihnimiz. Egomuz bizleri korumak için korku enerjisini daha çok kullanıyor. Böylece ilk saf halimiz olan sevgi enerjisinden uzaklaşmaya başlıyoruz.
Bizim amacımız sevgi enerjisini korku enerjisinin üstüne çıkarmak olmalı Ancak bu şekilde hayatlarımızı istediğimiz şekilde yönetmeye ipleri kendi elimize almaya başlarız. İşte bu korku enerjilerinin yok olması için yapılabilecek bir kaç olumlama

Güvensizlik korkusu

1.Yaşamın akışına güveniyorum.
2.Her ne oluyorsa benim için en güzel şekilde gerçekleşiyor.
3.Ben kendime güveniyorum
4.Ben tüm insanlara güveniyorum
5.Ben her halimle güvendeyim.

Gelecek korkusu

1.Geleceğimin güzelliklerle dolu olduğunu biliyorum.
2.Geleceğimi sevgiyle kucaklıyorum.
3.Geleceğimin sağlıklı,varlıklı ve iç huzurlu olduğunu biliyorum ve bunun için şimdiden teşekkür ediyorum.

Parasız kalma korkusu

1.Evren bolluk bereket içerisinde,evrenin bolluğu bana akıyor, maddi ve manevi bolluk zenginlik içindeyim, para bana çoğalarak geliyor.
2.Arzu ettiğim her şeye uygun ve en güzel zamanda sahip oluyorum.
3.ben çok parayı ve varlıklı yaşamayı hak ediyorum.
Bunlar ve bunun gibi bir çok olumlamaları kendi durumunuza uygun şekilde kendinizde yapabilirsiniz. Unutmayın evrende benzer benzeri çeker siz ne kadar varlıklı, huzurlu hissederseniz o
kadar varlığı ve huzuru kendinize çekersiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66217.53
ETH 3316.11
USDT 1.00
SBD 2.70