Güvercinlerim/ Pigeon

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba, Arkadaşlar
Hepinize günaydın. Hava güzel olunca kardeşlerimle damda oturup kuşlarımı izliyoruz. Üç yıldır güvercin besliyorum ve 15 çift güvercinim var. Ve kuluçkada bekleyenlerde var. Hayvanları severim ve güvercinler en sevdiklerimden. Ayrıca tavuk, ördek ve muhabbet kuşu da besliyorum. Kuşlarımın yarısı cins tir. Şami, mavili , mavili zırhlı, katrani, göğü posta ve beyaz posta gibi türleri vardır. Biraz önce onların yemini verdim.

Kuşlarla ilgilenmek beni rahatlatıyor ve huzur veriyor. Onları izlemek çok keyifli.
Postumu okuduğunuz için teşekkür ederim. Takip vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Nir sonraki postumda görüşmek üzere. 😊😊

Sort:  

Kuş deyince akan sular duruyor bende çok seviyorum Teşekkürler bu güzel paylaşım için 😊

Ben teşekkür ederim yorumunuz için

Hayvanlar insanlara terapi gibidirler. 😃
Hepsi çok güzeller, faydalı ve güzel bir hobiniz var.

Teşekkür ederim 😊

bu kuşları izlemesi oynaması güzelde.. bakması çok zahmetli.. Allah kolaylıklar versin..

Teşekkürler. Sevince oluyor bir şekilde 😊

Dün haberlerde kuş pazarinda satılan güvercinleri izlemiştim.Çok güzel bir hobi:)

Teşekkürler

Dünyanın en keyifli seylerinden biridir güvercin beslemek. Onların sonunda tekrar geri geleceklerini bilerek özgürce uçuşlarını izlemek cok keyifli birsey gercekten.

Gerçekten öyle. Değerli yorumunuz için teşekkürler.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 4 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Daha once bende güvercinlerle ilgili kisa bir yazi yazmistim. Cok fazla bilgim yoktu ve okuduğum yazilar sayesinde baslarinda ki ozel bir bolge sayesinde yönlerini bulduklarını öğrendim. Bu konu baya ilgimi cekti.
Steemit sayesinde yeni bilgiler ogrenmeye devam ediyoruz 😀

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. ☺ Onların öğrenilecek birçok güzel yanı var.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66936.87
ETH 3079.40
USDT 1.00
SBD 3.66