Steemit Para Kazandırır Mı? Kazandırır İse Nasıl Olur?

in #tr6 years ago (edited)

beğeni ve yorum.jpgSteemit Para Kazandırır Mı? Kazandırır İse Nasıl Olur?
Steemit kullanıcıları sıklıkla bol sıfırlar ile başlayan bir maceraya başlamaktadır. Fakat bol sıfırlı devam eden günler devamında başına rakamlar gelerek kazanç sağlatmaya başlamaktadır. Ev veya iş ortamında rahatlıkla yapılabilecek olan iş ise blok yazarlığı olarak görülmektedir. Benim daha 1 hafta dolmamasına rağmen, Steemit konusunda bu süre sadece araştırma ve deneme yapma ile devam etti.
Öncelikle blog yazımı yazdım ve bir hevesle paylaştım. Ne gelen var ne de giden. Hemen hevesim kırılmasın belki ilk gündür diye düşündüm. Steemit ekranında işe öncelik öne çıkanları gördükçe iştahın açılması zor olmuyor  Zamanla olur ilam diye düşünmeye başladım. Devamında ise yukarıya bakan oku keşfettim. Bu ok oy verme okuymuş Beğendiğin yazıya oy veriyorsun. Tabi burada sadece yazıdan bahsetmek yetersiz olacak Steemit farklı platformlar kurarak daha da geniş bir alanda sosyal ağ olma yolunu tutmuş gidiyor. Konumuz olan yukarı giden oka her yazılan yazı sonrasında abanarak işe başladım. Bakalım bu ok ne kazandıracak bana daha haftası olmadı. Sonrasında ise az çok İngilizcemle yabancı bir şeyler karalamaya başladım. Onlardan da bir şey olmuyor. Eee sorun nerde?
Ben ürünü sunuyorum ama müşteri yok. Kimse görmüyor. Burada artık kafamda deli sorular sorulmaya başladı. Bu kadar yazıdan nasıl para kazanılır diye. Tr yazılarını incelemeye karar verdim. Blog yazısı paylaşmak yerine sistemi çözmeye yönelik mücadelem başladı. Yukarıya bakan okun bile bir zamanı varmış. Direk basmak bir halta yaramaz olmuş. Steemit üzerinden almış olduğum net olmasa da yarım saat beklemekmiş. Neyse biraz daha araştırır iken yanında yorum ver kısmına dalmaya başladım. Ve gout, nice, lol gibi kelimeler ile bir halt olmadı. Biraz daha araştırınca konu ile bütün ve blog yazısını tamamlayan yorumlar olması gerekliymiş. Bende bunu denemeye başladım. Makalenin kesinlikle okunması gerekmekte ve bu yazı sana ne katıyor. Sen yorumun ile bu yazıya hangi katkıyı yapıyorsun? Sorularını akıldan çıkartmadan birkaç yorum yapınca benim itibar puanı gelen yorum ve beğeniler ile önce 26 sonra direk 30 oldu. Beğenen ve destek veren kişiler oluşmaya başladı.
Sonuç olarak Steemit size para kazandırır. Sabırlı ve istikrarlı olduktan sonra ve oyunu kuralı ile oynarsanız kazanırsınız. Kazanmanın ilk aşaması ise blogunuzun dolu olması ve takipçilerinizin olması. Emek vererek blog sayfalınızı doldurun. Bu sayfayı insanlara tanıtmak için onlarla etkileşime geçiniz. Etkileşim arttıkça kazanç ta beraberinde gelir. Bunun yanında gücünüzü koruyarak beğenme yapınız. Bu işlem için ise buradan bilgi alabilir aynı zamanda size gelecek olan parayı da görebilirsiniz.
Bilgi paylaşıldıkça çoğalır Steemit de aynı şekilde beğeni ve yorum verdikçe, takip yapıldıkça size kazanç kapısı olmaya en büyük adaydır. Gerekli olan oklar ve yazımda açıklanan yorum yerini şimdi kullanabilirsiniz.
Okuduğunuz ve bana destek verdiğiniz için teşekkür ederim 

Sort:  

teşekkürler bende aynı düşüncedeyim güzel bilgiler vermişsiniz.

The @OriginalWorks bot has determined this post by @new.diak to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Please note that this is a BETA version. Feel free to leave a reply if you feel this is an error to help improve accuracy.

Eline sağlık cok iyi olmus :) acıklayici olmus .

Sizin düşünceniz benim için önemli.tesekurler.

Coinskoptan sevgiler...

Tessekurler

This post has received a 9.74% upvote from @msp-bidbot thanks to: @new.diak. Delegate SP to this public bot and get paid daily: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP Don't delegate so much that you have less than 50SP left on your account.

You got a 3.49% upvote from @nado.bot courtesy of @new.diak!

This post has received a 0.07 % upvote from @drotto thanks to: @new.diak.

This post has received a 1.84 % upvote from @kittybot thanks to: @new.diak.

You got a 1.39% upvote from @upmewhale courtesy of @new.diak!

You got a 10.00% upvote from @steembloggers courtesy of @new.diak!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99