Suluboya Çizimlerim - Watercolor painting

in #tr6 years ago

Yaptığım birkaç tane suluboya resimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz.
tablo.jpg

tablo-2.jpg

001-min.jpg

002-min.jpg

Tablo görünümü için @bym ye teşekkür ediyorum ;) ...
Yorum ve desteklerinizi esirgemeyin, şimdiden teşekkürler ;)
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Sort:  

Fırçanız konuşmuş. Elinize sağlık

Yorum için teşekkürler. Kendi çapımda bir şeyler çiziyorum işte ;)

Cok guzeller bayildim

Beğenmenize sevindim :)

Çok güzeller emeğinize sağlık 👍

Teşekkür ederim @ygmraykt 👍

Ellerinize sağlık çok güzeller.

Teşekkür ederim ;)

çizimleriniz çok güzel emeğinize sağlık ...

Teşekkür ederim @hcrozg , beğenmene sevindim...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58968.99
ETH 2825.19
USDT 1.00
SBD 2.24