Stellar Coin (XLM) nedir? Nereden Alınır? [Cointurk 15. Projesi]

in #tr7 years ago

Ripple'nin kurucusu tarafından geliştirilmesine katkıda bulunulan Stellar Kripto para birimi, Ripple kadar henüz daha duyulmasa da, altcoin sektöründe önemli bir yere sahip olduğu kesindir.

Stellar Coin (XLM)-min.jpg

Stellar Coin (XLM), 2014 yılında oluşturulmuş ve amacı Ripple gibi diğer kripto para birimleri arasında hızlı değişim imkanı sunmaktır. Bu yüzden Ripple'ye rakip olarak da gösterilmektedir.

Stellar Coin'in 2014 - 2018 Grafiği Aşağıda ki Gibidir:
2018-02-15_10-06-07.jpg

Stellar Coin (XLM) Nasıl Alınır?
Stellar Coin (XLM)'nin ülkemizde faaliyet gösteren borsaların bir çoğunda malesef kripto para alım satım işlemleri henüz yoktur. Stellar Coin (XLM) de bu kripto paralardan biridir.
Birçok kripto para alım-satım işerinde kullandığınız yurt dışı borsalarında Stellar Coin (XLM) alım satımıda yapabilirsiniz. Bunun için bu borsalardan hesap açmalı ve bu hesaplarınıza bitcoin göndererek Stellar veya kripto para satın alabilirsiniz...
Yabancı borsalar: Bittrex, Poloniex, Bitstamp, Shapeshift
Türk borsalar: Paribu, Koinim, Btcturk
Görsel Kaynak

Sort:  

Ben daha araştırıyorum :) Tebrikler, hızlı ve güzel paylaşımın için.

Ben teşekkür ederim ;)

yalın bir anlatımla güzel açıklanmış, bilgi verici. paylaşım için teşekkürler :)

İlginiz için ben teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56618.92
ETH 2337.15
USDT 1.00
SBD 2.40