Steemit'te 1. Ayım Bitiyor! [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago (edited)

ntys-min.jpg

Merhaba Arkadaşlar,
Steemit'te ilk ayımı tamamlayacağım şu günlerde, "Steemitten sonra hayatım nasıl değişti" kısaca bundan bahsetmek istiyorum.
Steemit sayesinde araştırmacı oldum :) , normalde kimselerle paylaşamadığım duygu ve düşüncelerimi, çizimlerimi bu platform sayesinde diğer steemit kullanıcıları ile paylaşma fırsatı buldum. Seviyeli arkadaşlıklar kurdum...
Steemit'i tanıdıkça yeni şeyler öğrenmem, kendimi bir çok konuda geliştirmem gerektiğini anladım... Ve daha o kadar çok öğrenecek şey var ki!
Boş vakitlerimi Steemit'te geçiriyorum ve bence steemit kaliteli vakit geçirmek için çok iyi bir platform.
Son olarak, bu yolda bana destek olan herkese çok teşekkür ediyorum ve desteklerinin devamını bekliyorum.
Herkese iyi Steemitler ;) Sağlıcakla Kalın!

Sort:  

Faydalı ve güzel paylaşımlarınla, vefalı bir steemit arkadaşlığınla biz de sana teşekkür ediyoruz ve başarılarının devamını diliyoruz :))

Çok teşekkür ederim, güzel yorumunuz için... ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87