SBD’ye Ne Oluyor?

in #tr6 years ago

Daha önce ki yazılarım da bir hafta kadar bir süredir Steemit’te paylaşımlarda bulunduğumdan bahsetmiştim. Bundan yaklaşık 7-8 gün önce 1 SBD 8 DOLAR civarındaydı. Ayrıca Steemit’te paylaşımda bulunan bazı arkadaşların SBD’nin kendi zamanlarında 16 dolar olduğunu söylüyorlardı...
Bu sabah itibariyle SBD’nin 3,5 dolara kadar düştüğünü görüyoruz. Bunun sebebi tam olarak nedir, bundan sonra ki aşamalar da neler olur bilmiyorum ama inişli çıkışlı olmak kripro paraların dünyasında var. Kripto paralarla ilgili ortaya atılan her türlü haberlerin de mutlaka olumlu ya da olumsuz yanları oluyor coinler için.
Buna karşın bu konuda iyimser arkadaşlar da mevcut, böyle keskin düşüşlerin ardından, tekrar yükselişlerin olacağını düşünüyorlar.
Hadi bakalım hayırlısı olsun, yaşayıp göreceğiz.
Bu konuda sizlerin düşüncesi nedir acaba? Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim... İyi Günler ;)

Sort:  

Sanki kasıtlı bir güvensizlik ortamı yaratılıyor. Haliyle piyasanın bu şekilde aşağıya doğru dalgalanmasından birileri keyifleniyordur. Bana göre piyasanın yukarı doğru ivmelenmesi mart ayına kadar sürer diye düşünüyorum. Dediğin gibi yaşayıp görelim.

Düşüncelerinize katılıyorum... Teşekkürler.

Steem 'de diğer altcoinlerin (kripto paralar) birçoğu gibi bitcoini lokomotif olarak algılıyor. Dünya genelinde bitcoin ile ilgili yapılan olumsuz açıklamalar neticesinde (hindistan, güney kore, japonya son birkaç gündür yasak üzerine demeçler veriyor, facebook kripto reklamlarını yasakladı falan) piyasa komple inişe geçti. Şu sitede ( https://coinmarketcap.com/charts ) inceleyebileceğiniz üzere piyasadaki toplam paranın %40ı son 1 haftada piyasadan çekildi ve bu durumda güvensizlik yarattı. Para çekildikçe güvensizlik artıyor ve dolayısıyla iniş devam ediyor. Tabi bu düşüşten etkilenmeyen birkaç kripto para da var bkz: ( http://www.coinskop.com/30-diger-coinler/851-digixdao-dgd-hakkinda-genel-bilgi.html ), bunun nedeni ise sanaldan biraz uzak duruyor ve garanti veriyor oluşu :)

Yani steem 'in ve steem dolların yükselişi şu şartlar altında ancak bitcoine bağlı, dolayısıyla olumlu haberlerin artması, piyasaya tekrardan para girişinin sağlanması haricinde çıkış yolu yok :)

Benim izlenimime göre bitcoin eğer bu aralığı aşamaz ise 5bin dolarlara kadar gerileyebilir. Eğer bitcoin 5bin doları görürse steem 'in 1$ düzeylerine bile inmesi mümkün. Tabi bu ihtimal olsa bile ben yatırım yapmaya devam edeceğim, kısa vadede düşüşler devam edebilir ancak ilkbahar ile birlikte bitcoinin tekrardan 12-15bin $ bandını yakalayabileceğini düşünüyorum. Tabi bu süre zarfında ethereum, nano, neo gibi alternatif paralar piyasaya yön vermeye başlarsa bitcoin inişe geçti diye diğerlerinin inişe geçmemesini de temenni ediyorum, zira ethereum 1 haftadır ciddi anlamda bitcoin karşısında değer kazanmaya başladı, umarım bu şekilde devam eder ve bitcoin piyasaya yön vermekten vazgeçer. Bu ihtimal uzun vadede mutlaka gerçekleşecektir ama bakalım ne kadar sürecek :)

Özetle; panik yok, düşüş 1-3 ay arası bile sürse uzun vadede toparlanmaları haricinde çıkış yok :)

Açıklayıcı bilgi için teşekkür ediyorum ;)

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @netya.

This post has been upvoted by @microbot with 2.2%!
Vote for my creator @isnochys as witness!

En son 3,5 dolar dedim ama hala düşmeye devam ediyor :)
Şuan 3,2 dolar civarında...

Olağan iniş çıkışlar bunlar. Sabır önemli:)

15-16 dolar olduğu günleri tekrar görebilsek iyi olurdu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45