Rüya mıydı? Bilmiyorum!

in #tr7 years ago (edited)

Hiç görmediğim bir yer, ne televizyon da, ne gazeteler de, ne internette ne de başka bir yer de…
Anlatılması zor bir yer, tarifi imkansız… Belki de dünya üzerinde var olmayan bir yer, yapılmamış, çizilmemiş…

Uzun bir yoldan gidiyorum, beyaz bir arabayla, arabayı kullananın yüzünü göremiyorum. Ben arka koltukta doğa harikasını seyrediyorum. Elimde fotoğraf makinası, çekmeye çalışıyorum, olmuyor, çıkmıyor…
Sağımda ve solumda yeşilin bin bir tonu yani hayatımda hiç görmediğim, görülmesi imkansız çimenler, ağaçlar… O ağaçlar yok mu, öyle farklılar ki! Santim santim yerlestirilmis sanki, arada ne bir santim ileri, ne bir santim geri. Aynı hizada, aynı büyüklükte. O renkler, bakmaya doyamıyorum. Mavinin tonları, sarılar, morlar... ağaçlar rengarenkti.
Arabayla ilerliyoruz… ve hiç konusmadan…
Aman Allah’ım! … Çiçekler! Müthiş, dünya üzerinde yok böyle bir güzellik… İmkansız! Pembe… Mavi… Mor… Sarı… çiçekler… Dünyanın bütün renkleri ve hiç keşfedilmemiş renkler… Yok böyle bir şey, imkansız… Görüntülemeye çalısıyorum ama olmuyor, görüntülenmiyor…
Sonra yol bitiyor, bitiyor ama karşımız da küçük bir tepe ama ne tepe! Ne çok yüksek, ne çok alçak… Hafif eğimli bir tepe… Bildiğin tepelerden değil, yeşilin bütün tonları ile dolu, otlar, çimenler, çalılarla kaplı… Basamazsın, kıyamazsın bu güzelliğe! ve hemen az ileride bir küçük yol. Patika gibi… Onca yeşilin arasında toprak rengiyle, “buyurun burdan geçin” der gibi… Yürüyorum, oraya doğru gidiyorum… Tek basımayım, arabayı kullananda yok olmuş… Yürüyorum… Ve karşıma evler çıkıyor, Evler, bunlar nasıl ev! Hiç görmediğim mimaride evler, yeşille, pembeyle, morla bütünleşmis evler…
Yolu geçmeden dönüp arkama bakıyorum. Sanki ağaçlar, çiçekler, çimenler el sallıyorlar bana, yine gel dercesine… Bırakıp gitmek istemiyorum ama… Gitmekle kalmak arasında kalıyorum. Ve gidiyorum, içimden hala “böyle bir şey olamaz, bu kadar güzellik olamaz” diyorum ve yürüyorum…
Annem seslendi ve uyanıyorum… İçim kıpır, kıpır… Huzur dolu…
Var mı dünya üzerinde böyle bir yer? Var mı?
Yazan; netay
Görsel Kaynak

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by netya from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

So are you a boy or a girl?

I'm a woman

I love you too.

I think the gene pool needs some chlorine.

If you think to say

About buying nba street and def icon.

In order to get a Banana-Vote from @siditech you need to send a minimum of 0.1 SBD.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62663.38
ETH 2445.34
USDT 1.00
SBD 2.67