Kitap Ayraçları ve Ben

in #tr7 years ago

001.jpg

Kitap okumayı gerçekten çok seviyorum. Bana göre kitap okuma boş zamanlarını değerlendirme işi değil sanki bir hobi gibi... Her kitabın kendine göre bir hikayesi, hayata bakış açısı var. Ve ben bu hikayelerde kendimi bulmayı seviyorum...
Kitap ayraçları, okuduğunuz kitapta nerede kaldığınızı bulmak için bizlere yardımcı oluyor :) (sanki bunu kimse bilmiyormuş gibi yazdım)... Ama benim için sadece anlamı bu değil, ayraçların arka tarafında ki boşluk benim için ideal bir şeyler çizme alanı. Gerçi ben boş bulduğum her şeye bir şeyler çizerim o ayrı ;)
002.jpg

003.jpg

004.jpg
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Sort:  

Wow greate article!
You just got a 9.94% upvote from @postdoctor!
Thanks for using the @postdoctor service!

Yetenekli olunca böyle güzel eserler çıkıyor meydana. Hepsi çok güzel cıvıl cıvıl tıpkı bahar gibi 😃

Güzel yorumunuz için çok teşekkürler @baycan ;)

itiraf etmek gerekirse, en beğendiğim çizimlerin bu ayraçlar oldu, çok güzel😊

Teşekkür ederim @sudefteri

Ayraçların bu şekilde yetenekli insanların elinde değerlendirilmesi güzel olmuş.

Estağfurullah :)
Yorumunuz için teşekkür ederim...

Yetenekli olunca insan ortaya böyle güzellikler çıkıyor. Çok beğendim.. Elinize emeğinize sağlık

Bu güzel yorumunuz için, çok teşekkür ederim ;)

Kayıp gül , iki kitap olarak çıkmıştı . ikinci kitabını daha çok beğenmiştim
kitap kulübü falan mı kursak :)

Evet, neden olmasın :)

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

Desteğinizden dolayı teşekkür ederim ;)

Ben de bulduğum bütün kağıtları farklı şekillerde katlayarak araya sıkıştırırdım eskiden, şimdi hiçbiri yok 😪

Ellerinize sağlık, kitap okuyan insanları gördükçe hala güzel duygular içimi. İyi çalışmalar.

Bu güzel yorumunuz için, çok teşekkür ederim ;)

Bayıldım çizimlerinize! Evime geçince ben de yapayım böyle şeyler. Heveslendim birden 🤗😍 trliste için de tebrik ederim 😊

Yorumunuz ve tebriğiniz için teşekkür ederim 😃😊😃

Victor Hugo "Kitaplık kurmak, tapınak yapmak kadar kutsaldır." demiş. Böyle neşeli ayraçlar yapmanın da kutsal olduğuna eminim. :)

"Kitaplık kurmak, tapınak yapmak kadar kutsaldır." ne güzel demiş Victor Hugo ...
Yorumunuz için çok teşekkür ederim @drhappyfeet 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62601.60
ETH 2452.46
USDT 1.00
SBD 2.64