Havalar Nasıl Olursa Olsun, Sizin Havanız İyi Olsun 😉

in #tr6 years ago

image
Son 1 haftadır bloğuma ( @netya ) gerekli olan ilgiyi gösteremedim. Bu aralar biraz yoğun bir dönem yaşıyorum ama yine de bu dönemde elimden geldiğince çektiğim fotoğrafları paylaşmaya devam ettim.
Bu aralar havalar kötü gidiyor, kötü dediysem yağmuru sevmeyenler için... Ben yağmuru çok severim o ayrı 😊 ...
Bugün hava bir kapalı bir açıktı, pazar günü olması nedeniyle kendimi dışarıya attım ve yürüdüm biraz.
Birkaç fotoğraf çektim, sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz...
Pazartesi hava durumunu merak edenler için;
image
Dolaştığım parkın konumu:
image
Birkaç fotoğraf:
image

image

image
Yorum, oy ve destekleriniz için şimdiden teşekkürler . @netya
ntys-min.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63407.49
ETH 2645.11
USDT 1.00
SBD 2.81