Bu Dünya Sadece Bize Ait Değil ! (Cointurk 20. Projesi) [netya #4146]

in #tr6 years ago

DSC00097.JPG

Bir gün, vakit geçirmek için evin avlusuna oturuyordum. Birden karanlığın içinden ürkek şekilde bir karartı yaklaştı yanıma. Küçük bir kedi olduğunu farkettim. Yorgun ve bitkindi... Neler yaşamıştı kim bilir... Belkide en kötü anları insanoğlu yaşatmıştı kendine...
DSC00098.JPG

DSC00099.JPG
Bana baktı yardım ister gibi... Açtı belkide... Çok hüzünlüydü bakışları...
Biraz su verdim önce, kana kana içti. Evden, yemesi için bir şeyler getirdim. Biraz zorlandı, biraz çekindi ama bir iki lokma yedi bir şeyler. Biraz takıldı yanımda, tatlılık yaptı, sonra geldiği gibi kayboldu karanlığın içinden...
DSC00103.JPG

DSC00100.JPG

Çok üzüldüm. Bu dünya sadece bize ait değil, bizim kadar onlarında yaşamaya hakkı var. Onlar bize emanet... Tüm hayvanlar bize emanet...

Sort:  

A cat’s nose pad is ridged with a unique pattern, just like the fingerprint of a human.

Merhaba, kediye verdiğiniz yemek yerken ki fotoğrafları da eklerseniz sevinirim. Düzelttikten sonra discord üzerinden destek ekibi ile iletişime geçiniz.

O sahnenin fotoğrafları yok maalesef. Yeni bir fotoğraf eklersem olurmu acaba? Başka bir sokak kedisi ile. Yine benim çektiğim olacak!

Olur tabii.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85