You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uçuşan Notlar

in #tr5 years ago

Bu düşüş; sanki onu zorla çıkarılmış hedefi belirsiz uzun bir otobüs yolculuğunda, hızla giden otobüsün camından dışarıyı izlerken, hayatının tüm karelerine tekrar tekrar şahit olması içindi.

hocam bu ne kadar güzel bir betimlemedir böyle, çok beğendim.

Başından dökülen terler ve gözünden süzülen yaşlar, vücudunun soğukluğunda doluya dönüşerek bacaklarına hızla çarpıyordu ve canının daha fazla acımasıyla yaralanmasına sebeptiler.

burada death metalci tahirözgen'i görüyoruz. bir cannibal corpse şarkısı olarak "i will make your tears get colder and hit your legs harshly". :D

Elleriyle çevreyi yokladı fakat ne bir duvar, ne bir eşya, ne de bir taşa denk gelmemişti.

doğrusu, cümle sonu "gelmişti" ile bitmeliydi hocam.

sonuç olarak kalemin epey kuvvetli, bazı cümleleri tekrar tekrar düşündüğüm yerler oluyor. hayalgücü böyle bir şey demek ki hocam, eline sağlık :)

Sort:  

Dostum değerli yorumun ve sözlerin için teşekkür ederim.,

Cannibal Corpse güzel tesadüf olmuş :)) Daha önce dinlememiştim ama bu sözlerin hatırına bugün uygun bir ara dinleyeceğim merak ettim.

ne ...ne bağlacının çeşitli kullanımları ve tartışmaları var ama sen gösterince burada gelebilmişti olması daha doğru olurdu diye düşündüm. Düzeltme yapacağım, gösterdiğin için teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61560.41
ETH 2894.96
USDT 1.00
SBD 3.61