You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yılın son kitap alışverişi #1

in #tr6 years ago

mis gibi görünüyorlar, güle güle oku diyelim. :) ben de böyle steam'de aldığım oyunlara bakıyorum hayran hayran. daha önceden bir şekilde oynayıp bitirmiş olsam da oyun kütüphanemde görmek istiyorum o oyunları. fiziki ya da sanal o haz farketmiyor demek ki.

kitaplara geçersek, küçükken define adası'nı okumuştum, maceralıydı, keyifliydi. hatta devam kitabı da vardı diye hatırlıyorum sanki. define adası romanının uyarlanmış hali de var dizi olarak; black sails isminde. kıyıda köşede kalmış, hakettiğinden daha az ilgi gören, şahane bir dizidir. adalı hikayeleri sevdiğini belirttiğinden bunu da yazayım dedim.

Sort:  

teşekkür ederim umarım hepsini okuyabilirim:)

daha önceden bir şekilde oynayıp bitirmiş olsam da oyun kütüphanemde görmek istiyorum o oyunları.

yalnız değilmişim demek ki, buna sevindim:)

ayrıca black sails dizisini de not alıyorum, tekrar teşekkürler🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60445.30
ETH 2331.01
USDT 1.00
SBD 2.52