You are viewing a single comment's thread from:

RE: HERR MANNELİG VE DAĞ TROLÜ

in #tr5 years ago

ilginç ve güzel bir paylaşım olmuş, elinize sağlık. ballad, aslında bir şiir terimi olsa da chopin sayesinde müziğe verilmiş olduğunu öğrendim demin. duygulu ve ağır tempolu aşk şarkıları için kullanıldığını biliyordum sadece.

bu arada dörtlükleri çeviren kişi çok iyi çıkarmış. hikayenin devamı da şöyleymiş:

trolkız hemen mağarasına kaçar bu üzüntüyle, o kadar büyük bir acı duyar ki kalbinde, öyle bir çığlık atar ki bu acıyla...tüm dağ sarsılır, ağaçlardaki tüm kuşlar uçar, hatta bu kuşlar trolkızın yanına gelir onlar da ağlarlar...ama kimse dindiremez bu trolkızın göz yaşlarını..

bayadır da haggard dinlemyordum, iyi geldi. böyle hikayeli şarkılarınız varsa ben her zaman alırım bir dal hocam :)

Sort:  

Ne güzel ben de şimdi öğrendim Chopin ile ilgili kısmı. :) Güzel yorum için teşekkür ederim hocam. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62740.92
ETH 3354.24
USDT 1.00
SBD 2.46